aikaa ei kuitenkaan kauaa ja lasten kanssa tarkoitus mennä.Pitäisi siis päästä yli nopeasti,jotta jäisi aikaa oleilla ruotsin puolella.Mitä mahdollisuuksia löytyy? pääseekö muualta,kun hesasta,turusta ja vaasasta lautalla yli?
kertokaa kaikki hyvät vinkit...
Miten helpoiten matkailuauton kanssa ruotsiin täältä suomesta?
4
404
Vastaukset
- reissaaja
Kun Naantalista ei taida enää päästä, riippuu missä asut mutta Vaasa-Uumaja nopein , ja kallein...suhteessa. Jos asut keskisuomi ja siitä ylöspäin niin minä ajaisin Haaparandan kautta, about 10 tuntia ja olet Tukholmassa.
- Haparanda
kautta.Jyväskylästä matkaa Haaparannan kautta Tukholmaan 1503 km ja matka-aikaa Michelinin mukaan 22,5 tuntia.Nopein? ja edullisin Vikingillä Turusta Tukholmaan.
- verkkofan
Olen kerran matkustanut saaristoreitin kautta Ruotsista Suomeen ja oli todella miellyttävä matka.
http://www.fma.fi/palvelut/saaristoliikenne/?cat=&page=maksut SEA WIND halvin, jos tilaa vielä löytyy.
Riippuu mistäpäin olette, tuossa aiemmin olleeseen senverran korjausta, keskisuomesta ei 10 tuntiin aja Tornion kautta Tukholmaan lisäisin 5 tuntia siihen niin vois onnistuakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220