Mistä tämän tiedän. Tiedän siitä, kun 88 vee vanhus ei jaksanut lähteä eikä jaksakaan enää mennä hakemaan neljättä koronarokotusta,....soitin koronarokotepuhelimeen ja kysyin voisiko joku tulla kotiin rokottamaan tämän vanhuksen, kun hän ei itse jaksa enää lähteä.
Vastaus Varhan alueelta oli seuraava. Yksittäisiä rokotteita ei jaella. Eli siis, ihmisen hengellä Varhan alueella tuskin on mitään merkitystä. Jokainen ihminen ja ihmishenki on kallis, ei voi rahalla korvata.
Rokotejakelu suurina määrinä on lääketehtaille kannattavaa, yksittäisiä rokotteita ei siis jaella.
Rokotteet ovat lääketehtaiden kultakaivos?
7
247
Vastaukset
- Anonyymi
ekkös sinä muista, että tämä on sitä HYVINVOINTIA nyt.
- Anonyymi
Eivät itse rokotettet tuota kuin lyhytaikaisen voittopiikin. Itse raha tehdään myymällä piikkien aiheuttamien sairauksien tehottomalla lääkehoidolla. Se tuo jatkuvan ja pitkäikäisen rahavirran lääketehtaiden kassaan.
- Anonyymi
Erittäin hyvä pointti jonka moni unohtaa. Voi vain kuvitella millainen rahapotti lääketehtaille tämä maailmanlaajuinen mRNA-kampanja on lähivuosina.
- Anonyymi
Tässä on Modernan viesti kaikille, jotka luulevat, että lääketehtailla on moraalia tai aikomustakaan auttaa rokotteiden vahingoittamia ihmisiä:
https://t.me/c/1878216607/2203
Moderna Executive Says Exploding Number of Vaccine Injuries Is “Not Our Problem”…
Then they go on to say… “Moderna has no interest in using their profits to compensate the millions of victims”…
Silti jotkut rokotetut vielä ylvästelevät: milloin ne haittavaikutukset oikein alkavat? - Anonyymi
https://positv.fi/videot/vartioimassa-ihmiskunnan-vapautta-andrew-bridgen/
mrna rokotte asiat joista ei saa puhua.- Anonyymi
Hyvin on propaganda mennyt perille Ei voi kun ihmetellä .
- Anonyymi
Tuo neljäs olisi ollut kenties kohtalokas vaikka on jo kolme kestänyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327