Jos et saa tuutattua ennen joulua youtubeen yhtään uutta videota, niin hakkaan sinun oveasi koko joulun.
Tiedoksianto Kylmikselle
7
376
Vastaukset
- Anonyymi
Kohtuuton vaatimus tietäen miehen tekevän kuolemaa.
Kaikkihan tässä tekee kuolemaa. Osa ennemmin ja osa myöhemmin. Ei käy selitykseksi. Täytyykö tässä olla siis kuolematon että kykenee täysin joutilaana lataamaan videoita nettiin?
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Kaikkihan tässä tekee kuolemaa. Osa ennemmin ja osa myöhemmin. Ei käy selitykseksi. Täytyykö tässä olla siis kuolematon että kykenee täysin joutilaana lataamaan videoita nettiin?
Älä saivartele.
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Nimenomaan. Kyllä Viherahokin tuuttaa tubeen tavaraa samalla kun käy sädehoidoissa eturauhassyöpään, mutta Kylmis ei olevinaan kykene kun voi kuolla jonain päivänä 🤦🏻♂️.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Kyllä Viherahokin tuuttaa tubeen tavaraa samalla kun käy sädehoidoissa eturauhassyöpään, mutta Kylmis ei olevinaan kykene kun voi kuolla jonain päivänä 🤦🏻♂️.
Jaksaminen, sitä arvostaa vasta sitten, kun se on menetetty. Jokainen päivä on taistelua, kun pitää jaksaa vaikka mitä.
- Anonyymi
Täytyy myös muistaa, että me kaikki olemme samassa veneessä. Sitä eliitti juuri haluaakin, että me vähäosaiset tappaisimme toisemme.
Mietippä nyt, että miksi Ameriikassa niillä keekereillä on kaikki aseet saatavilla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284