Nämähän tpahtuu yhdessä Yhdysvaltain ja Naton kanssa !?
Osaako Yle analisoida, onko laitonta Suomenkin olla asei miehittämässä, valtioita !?
9
419
Vastaukset
- Anonyymi
Olis jo aika kertoa kansalle,ettäkö monessako maassa Suomikin häärää,rehellisesti varonmaksajille !?
- Anonyymi
Vai että oikein anaalisoida? HEH! :D Voi noita r*ssiä kun tollasia puhuvat.
- Anonyymi
Suomihan etupäässä Yhdysvaltain johdolla, nyt vain johtaja miehittämässä Suomea, Venjän herättämiseksi Suomen sotahaluille !?
- Anonyymi
Suomi EI ole sotahaluinen! Oletko tosiaan noin sokea ettet huomaa että venäjä ja putler se on sotahaluinen??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi EI ole sotahaluinen! Oletko tosiaan noin sokea ettet huomaa että venäjä ja putler se on sotahaluinen??
Seuraahan välillä mitä kotimaassa,rakkaassa suomessasi tapahtuu ja unohda venäjä hetkeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraahan välillä mitä kotimaassa,rakkaassa suomessasi tapahtuu ja unohda venäjä hetkeksi.
Minähän seuraan enkä ole huomannut mitään sotahaluisuutta! SE että Suomi on nyt Natossa ja teki DCA-sopimuksen, ei tarkoita sotahaluisuutta vaan PUOLUSTUSHALUKKUUTTA rakkaan maamme puolesta!
- Anonyymi
Analisoijat näkevät kaiken ruskeana! 😁😁😁😁😁 Etenkin tämä "Venjä"-mies!
- Anonyymi
Ruskee se sullakin on vaikka miten hymistelisit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491