Yksityislääkäri ja lähete labraan

Anonyymi-ap

Eli jos yksityislekuri laittaa lähetteen labraan niin voinko mennä julkiselle otattamaan näytteen vai pitääkö maksaa mehiläisen labran kiskurihinnat?Pieneläkeläisenä rahaa ei ole liiemmin tuo olisi hyvä tietää ennen lekurille menoa ihan budjetoinnin kannalta.

8

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos yksityisellamkäy niin eikö ne muutkin siihen kuuluvat asiat ole yhåksityisellä sektorilla.
      Minä en tiedä joten ehkä joku toinen tietää jolla on kokemusta.äusein ne yksityislääkärit tekee kuolinpäivä työtä yksityisesti ja aitten ovat terveyskeskuksessa toisen puolen.miksi et mennyt tavalliseen terveyskeskukseen niin olisi ehkä tullut halvemmaksi.

• Anonyymi

En ole vielä mennyt mihinkään mutta julkiselle puolelle ei pääse alle kuukaudessa, yksityiselle päivässä.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­­­N­­y­­­m­f­­­o­m­a­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18162866h

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Voit mennä julkiselle puolelle labraan mutta sä saat siitä laskun. Se ei ole sulle ilmaista kun meet mehiläisen lähetteellä julkisen puolen labraan.

• Anonyymi

Kiitos, se on ihan ok. Julkisen puolen taksat ovat varsin inhimillisiä vrt 90€ mitä oli yksityislabra viimeksi ja nykypäivänä varmasti jo toista sataa.

• Anonyymi

Kyllä sama lähete käy julkisellekin. Sinne vaan hirmu jonot. Yksityiselle pääsee heti. Maksaa 80€. Voihan sen laskun jättää maksamatta. Menee seuraavalla kerralla toiselle yksityiselle jne...

• Anonyymi

Aina kun olen käynyt yksityislabrassa, siinä ilmoittautuessa pitää maksaa ennen kuin pääsee näytteenottoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aina kun olen käynyt yksityislabrassa, siinä ilmoittautuessa pitää maksaa ennen kuin pääsee näytteenottoon.

mutta aloittajahan on menossa julkiselle puolelle labraan ja saa laskun postissa kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      30
      4569
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      468
      1374
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      991
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      903
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      830
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      45
      720
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      707
    Aihe