Tärkeä tiedote Sauna_Timppa:lle

Anonyymi-ap

Älä missään nimessä paljasta mitään yksityiselämästäsi tälle palstalle! Tajuatko, mitä siitä seuraisi? Trollit mässäilisivät niillä tiedoilla niin kauan, kuin S24 on olemassa.

Kun vastaat tai vain kuittaat saaneesi tämän varoituksen, niin tämän voi poistaa.

9

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei meitä kiinnosta SaunaTimppa vaan pelkästään Kylmis. SaunaTimppa on joo ihan hyvä persoona mutta ei vedä vertoja Keijolle.

• Jos mittarina käytetään hörhöilyä, spurguilua tai muuten vain luuserointia niin en edes halua vetää vertoja Kylmikselle siinä kisassa. Kauhoittelukisa voidaan ottaa

• Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

Jos mittarina käytetään hörhöilyä, spurguilua tai muuten vain luuserointia niin en edes halua vetää vertoja Kylmikselle siinä kisassa. Kauhoittelukisa voidaan ottaa

This.

Jos ei vedä vertoja Kylmikselle, sen voi ottaa tosi positiivisena asiana ja suorastaan imarteluna.

• Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

Jos mittarina käytetään hörhöilyä, spurguilua tai muuten vain luuserointia niin en edes halua vetää vertoja Kylmikselle siinä kisassa. Kauhoittelukisa voidaan ottaa

Kylmis ei kestä enää kovia löylyjä, tai saunomista ylipäätään. Terveys. Pettänyt totaalisesti. Kiitos kuningas alkoholin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmis ei kestä enää kovia löylyjä, tai saunomista ylipäätään. Terveys. Pettänyt totaalisesti. Kiitos kuningas alkoholin.

Lopettakaa ajoissa, ennen kuin teille käy kuin Kylmikselle. Sen elämä on täyttä Hëlvettiä. Kuolee kitumalla noin vuoden sisällä. Ihan virallinen ylilääkärin arvio.

• sauna_timppa
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikilla on omat selityksensä. Viime aikoina kun olen kauhoitellut monien muiden kans niin kyllä siinä on kuultu jo kaikki diagnoosit koti-ikävästä lähtien miksi ei kestä kauhoittelua

• Anonyymi
        sauna_timppa kirjoitti:

Kaikilla on omat selityksensä. Viime aikoina kun olen kauhoitellut monien muiden kans niin kyllä siinä on kuultu jo kaikki diagnoosit koti-ikävästä lähtien miksi ei kestä kauhoittelua

Juu sinä olet kova kauhoittelija, olen ollut samassa saunassa. Korvat siinä palaa, jos yrittää kestää sun mukana.

• Anonyymi

Totta. Kisojen järjestäminen lopetettiin siihen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7873
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4843
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3617
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2859
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe