Eikö ne jotka minua syyttelee

Anonyymi-ap

Kunnianloukkauksesta ole tehneet rikosilmoituksia, kun toiset jakelee facebookissa ja telegramissa tietoja, että miten Suomeen pääsee Venäjältä pakolaiset tulemaan ja mikä raja-asema on auki.

Kattelin tätä Iltalehden liveä niin väkeä vaan lappaa Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9fbffa15-e902-4805-b81b-c94f5ff3e329

Näköjään tuo on heistä sallittua, mutta minä loukkaan kunniaa vaikka en ole yhtään pakolaista tai muunkaan maalaista edes Suomeen asumaan pyytänyt asumaan tai töihin!

Kyllä hävettää jo noiden puolesta jotka kunnianloukkaus rikosilmoitukset sentään osas tehdä ja vaativat korvauksia sekä vankeuttaa mulle koska olen syntynyt SUOMALAISENA SUOMEEN ja pakolaiset sekä ulkomaalaiset saa rauhassa laitella someen ohjeita Suomesta, että mikä raja-asema on auki sekä miten pääsee!

Paljokohan tuli hintaa tämän päiväiselle rajavartioston operaatiolle?
Oli poliisit, puolustusvoimat ja helikopteri lensi ilmassa sekä kuvas niin näkivät mikä siellä oli tilanne!
Varmaan miljoonan euron päivä ja reilu miljoona euroa menee niihin pakolaisiin jotka pääsi rajan yli turvaan!

1

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vereenpaineet nousee, kun miettii asiota sekä miten meitä suomalaisia nöyryytetään ja vaaditaan kunnioittamaan tuollaisia ihmisiä.

Mun pitää heitä jotka minusta on tehneet kunnianloukkaus rikosilmoitukset, koska he on eri mieltä minun kanssa asioista ja minä olen sitä mieltä, että tuollainen toiminta on rikollista ja Suomen pääministeri Petteri Orpo on oikeassa siinä, että Suomella ei ole varaa ottaa pakolaisia maahan.

Purra räkytti yksin edelliselle hallitukselle joten hän istuu yksin vastaamassa muiden kysymyksiin.

Minähän olisin jo monta kertaa avautunut Purralle facebookissa, mutta Inarin kunnan persut on kokoomuslaisia meillä ja heitä pitää kunnioittaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe