Kun Pakolaiset hyvässä yskossa,saaneet kuvan, Ukrainalaisten hyvästä hoidosta ja jopa Neäläisten rikollisten turvapaikasta Suomessa !?
Meillähän on omassa kansassamme kahdenkerroksen väkeä,niin on myös pakolaisasissa !?
Orpo hypriidiuhassaan, toivotti hyvää Joulua itä pakolaisille ja kehotti menemään Venjän huomaan !?
8
179
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjä on itse syypää siihen että niitä "pakolaisia" tuli ja yrittää edelleen tulla. Venäjä häikäilemättömästi käyttää ihmisiä keinona saada Suomi sekaisin!
- Anonyymi
Kyllä se on tämä nykyinen hallitus mikä on jo saanut suomen sekaisin ja pahenee vain tulevalla vuodella,jumalakin armahtaa,mutta tämä hallitus ei.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mutta Orpo ei anna Venjän huomassa Luhanskille ja Donetskille pitää itsenäisyyttää, Saulin ja Samman tavoin,se on vuoden 2023:Nn ällötttävin kateuskohde !?
- Anonyymi
Ei ole enää alaa, mistä Suomi ei olisi kateellinen !?
- Anonyymi
Suomi EI OLE kateellinen venäjälle MISTÄÄN!
- Anonyymi
mE ryccät kumast elan,etä kuakan ei halu hake turpa pai.ka venjältä ?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481