Moni ei ehkä huomannut, mutta valtion budjettiin esitettiin äskettäin 350000 euroa Protuleirien järjestämiseen. Protu saa jo muutenkin valtion rahaa todella paljon. Tämä summa ehdotettiin siis entisen päälle!
Esityksen teki Vasemmistoliitto. Ei mennyt läpi, mutta on hyvä huomata, että Protu on läheisissä suhteissa yhden puolueen kanssa. Protu ei ole mikään neutraali leiri.
On muuten kumma, miksi Protun pitää saada valtiolta rahaa. Kirkon ripareille ei anneta senttiäkään vaan sen maksavat osallistujat ja kirkko itse omista varoistaan. Siksi on epäoikeudenmukaista, että valtio rahoittaa protuleirejä, joilla on läheinen yhteys yhteen tiettyyn puolueeseen.
Varoitus: Protu on yhden puolueen propagandaleiri
Anonyymi-ap
3
1001
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole neutraali. Tuota aivopesua tapahtuu protutoiminnassa. Helsingin lähistöllä.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18167478d
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tälläseen ragebaittiin on ehkä ihan turha vastata, mutta lueppas uudelleen mitä just kirjotit...
"Kirkon ripareille ei anneta senttiäkään vaan sen maksavat osallistujat ja kirkko itse omista varoistaan." Mistäs ne kirkon varat tulevat..?
Kyllä Protunkin leiriläiset ihan kohtuullisia leirimaksuja maksavat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692683
- 632624
- 681772
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151382
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106