" tää aika helpolla ei meitä päästä lain, kun yritämme ihmisille todistaa ovilla ja kaduilla ja vapaa muotoisesti missä heitä näkyykin, esimerkiksi kaupassa tai jos tankkaamme autoa, emmekä katsele ihmisten ulko muotoa joille todistamme, jokainen ruma tai karskin näköinen taikka myös kauniin ja komean näköinen ulkoisesti saattaa hyvinkin olla tuleva veljemme tai sisaremme! Emme voi tietää koska meillå einole kykyä nähdä ihmisen sydämeen, tällä tarkoitetaan kuvaannollista sydäntä, eikä oikeaa sydäntä. Me jatkamme innokkaasti rinta rinnan ja olka olkaa vasten ja avioparit saa olla käsi kädessä ,mikäli haluavat, ja käymme kentälle todistamaan, joillakin on autot muttei kaikilla, sillä ei ole merkitystä, sillä on merkitystä onko innokas julistaja. Nykyäänhän ei tarvitse tuntejakaan raportoida joten siis saarnaamme silti! Meillä on hyvä yhteis henki! "
Keksein tässä laulun sanat mitä voimme laulaa veljien ja sisarien kanssa näinä viimeisinä päivinä!
14
318
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen teille armon sisaret että laulatte virttä. Totuuden henki johda sinä meitä.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18167696c
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Onko tämä joku uusi laulu? Ennen laulettiin, että me olemme rohkeat Jehovan todistajat, mutta eiväthän he enää rohkeita ole. Edes omien oppien suhteen ei kehdata kertoa miten asiat ovat, vaan pyritään saamaan asia kuulostamaan joltain muulta kuin mitä se on. Olisiko Jeremia toiminut samoin? Niinpä.
- Anonyymi
Minä tunnen kuinka vauhti hyytyy
tule kanssani zoomaamaan
järjestökin pelkkään rastiin tyytyy
juuri mikään ei ole enää ennallaan
muista lahjoittaa- Anonyymi
Tai:
( Lauletaan salilla hiljaa itsekseen tylsän puheen aikana )
Täällä istun mä tunkiolla ja synkkänä katselen. . .
. . .jokainen jatkakoon omaan tyyliinsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai:
( Lauletaan salilla hiljaa itsekseen tylsän puheen aikana )
Täällä istun mä tunkiolla ja synkkänä katselen. . .
. . .jokainen jatkakoon omaan tyyliinsä.Istun taikka kävelen, Elin antaa sävelen.
- Anonyymi
Viimeisinä päivinä ei ole syytä tuhlata aikaa laulamiseen, vaan innokkaasti päästelemään peräilmaa säännöllisesti.
- Anonyymi
Maailma ja sen himo katoaa mutta joka tekee Jumalan tahdon pysyy iäti.
Taivas ja maa katoaa mutta minun sanani pysyy.
Milloin ? Sen tietäminen on yksin Isällä. Sen tiedämme että seuraavat 2000 vuotta on Vesimiehen ja Maailman Hengen aikaa. Maailma iloitsee mutta te saatte itkeä ja valittaa.
Mutta älkää olko toivottomat. Minä olen voittanut maailman. Toivo on sama kuin unelma joten nyt on suurten unelmien aika kun Maailma iloitsee.
Vaikea on keksiä itse unelmia mutta Herra on auttanut edeltäkäsin Vyasadeevana kooten veedat eli Mahabharatan , Ramajanan yms. Myös Hare Krishna on täynnä unenomaista kuvausta taivaasta.
Unelmiin löytyy siis jonkin verran aineistoa. Osa maanläheistä osa täyttä satua.
Siunausta!- Anonyymi
" . . . .Hare Krishna on täynnä unenomaista kuvausta taivaasta."
Sellaista se on kun vetää kaikenlaista kamaa naamaansa.
Jotkut osaa mielestään lentää ja hyppäävät talon katolta. PUMPS!
- Anonyymi
On teillä sisarilla hyvä yhteishenki. Mitä olen omin korvin kuullut koivukylän sisarien juttujaniin. Selän takana puhumista juoruilua ym. Mutta veljet ovat enkeleitä ilman siipiä
- Anonyymi
Pitää pyytää Jeesusta tulemaan sydämmeen ja silloin ihminen oikeasti uudestisyntyy Jumalan lapseksi. Tässä lisää. https://www.youtube.com/watch?v=hFlFJIxXJy8
- Anonyymi
Jumalan lapseus antaa ikuisen elämän. Ei vartiotornin pänttääminen.
jeesus tulee, jeesus tulee, kai vissiin ehkä. Mutta sitä ennen tulee varmasti Raappahousut ja Peräilmaa.
- Anonyymi
Anonyymi 2023-12-19 18:54:55
" Jumalan lapseus antaa ikuisen elämän. Ei vartiotornin pänttääminen. "
-Ikuiseen elämään voi myötävaikuttaa vartiotornien hävittämisellä.
-Seura onkin jo antanut määräyksiä:
katuva » 16.11.2020 11:55 Tässä on jo ollut jonkun aikaa uhoa Seuran puolelta, että vanha kirjallisuus pitäisi hävittää. Vantaan Betelistäkin ainakin osa kirjallisuudesta on kiikutettu kaatopaikalle
Onkohan asiasta miten laajasti jo tiedotettu suomalaisissa seurakunnissa?
Hyvä kysymys?
Itse en muista suoranaista ohjetta lavalta tai Zoomista. Tiedän vain, että tavaraa kannetaan kaatopaikalle ja yleisesti puhutaan, kuinka kirjoja ei enää tarvita.
Syväkurkku » 17.11.2020 21:59 Vanha kirjallisuus on Seuralle iso ongelma. Se paljastaa jatkuvat oppimuutokset ja edestakaisin veivatut säännöt. Vanhan kirjallisuuden sisältö on myös yksinkertaisesti usein aivan liian noloa
https://www.veljesseura.org/foorumi/viewtopic.php?t=9408
-Kun vielä erotaan lahkosta niin hyvä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e922853- 1041931
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä321772- 1211743
- 1451701
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161669- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191309
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241200