Vieläkö Georg Ots liikennöi Tallinnaan? Matkustin viimeksi 80 luvun alussa kyseisellä paatilla. Jäi hyvä muisto. Nyt voisi verestää, en vaan löytänyt aikatauluja netistä.
Tallinnaan
11
296
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä liikennöi enää missään https://www.iltalehti.fi/viro/a/201803082200797651
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18167770I
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Just menin sillä Puolan Swinouciesta Ruotsin Trelleborgiin. Hyvin pelitti, kaalisoppa oli kelpoisaa, polakkien sisälmyssoppa huonompaa.
Viva Las Vegas.- Anonyymi
Vain unissas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain unissas
Tais olla v. 2005 tjsp.
Voimia omaisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tais olla v. 2005 tjsp.
Voimia omaisille.Viimex sain satiaiset sillä risteilyllä...
- Anonyymi
Varasin liput M/S Estoniaan, oli muuten kalliit liput, odotan kyllä saavani sitten rahalle vastinetta, hyvälaatuista ohjelmata ja jne, palvelu hyvä, hytti hyvä jne. Vaan mistähän tuo perhana laiva lähtee?
- Anonyymi
No siellähän se merenpohjassa sitten sua oottelee, eiku sinne sukellat ja viihdykkeeksi voit sitten kalaparvia katella ja eväätkin joudut itse viemään kun palvelua ei enää ole.......hyviä sukelluksia :D
- Anonyymi
Niillä on viereiset lähtölaiturit HMS Titanicin kanssa. Voimia omaisille.
T: Kannenalushytin matkustelija 61v hetero
- Anonyymi
JORI OTSA ja Mah' orkka-....Saarenmaan valssi
- kannattaa kuunnella.
https://www.youtube.com/watch?v=w69pXrsyza8- Anonyymi
Miksi? Eiköhän ajat ole jo muuttuneet? Tosin, tuolloin Viro oli vielä Neuvostoliittoa, ja meno sen mukaista. Myös sukupuolitaudeissa...
Huh huh.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385008Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50783Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738