Eli siis oon ollut ihastunut mun kaveriin jo parisen kuukautta. Ollaan tunnettu aina ja ykkös luokalla aina istuttiin vierekkäin linja autossa ja oltiin ihan hyviä kavereita. Kakkosella ei ollut enää samaa juttua mutta nii... Nyt oon vitos luokalla ja oon taas siihen ihastunut en todellakaan uskaltais kertoo sille varsinkaan nyt kun ollaan paremmin tutustuttu ja tunteet on kasvanut isommiksi. Oon kuullut että kun poika on ihastunut sinuun niin se "kiusaa" sua silleen leikillään. Se istuu luokassa melkein mun vieres ja jutellaan joka tunti. Sillä on pari muutakin tyttö kaveria ja oon aika varma että se ei ole ihastunut niihin (yksi niistä on lesbo) ollaan sen muiden tyttö kavereitten kanssa läheisiä ystäviä ja jos alkaisin sen kanssa niin tulisiko ne musta sukkaisiksi. Se on keksinyt mulle oudon lempinimen ja se tuijottaa mua joka tunti ja pelleilee ja hakee huomioo onko se ihastunut minuun?. Auttakaa nopee tai muuten nolaan itteni. Kiitooos!!
Mitä jos in ihastunut kaveriin
Anonyymi-ap
1
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309