Lopulta pelkkää ihmisen omaa itsemurhaa?
Lukelta uusi tutkimus
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010045539.html
"Monien suurten nisäkkäiden tiedetään kommunikoivan infraäänillä."
puhumattakaan susista ja metsäpeuroista
Tuulivoimaako?
6
451
Vastaukset
- Anonyymi
Höpönlöö ja kiitos ihan turhasta aloituksesta.
Pistäppä sähköliittymät sulki omasta torpasta mallin vuoksi, tuskin tuollaisesta inisijästä siihen tekoon on.
Tätä tuulivoimaa vielä tarvitaan joku vuosi, sen voi poistaa kun muut sähköntuottomuodot on riittävällä tasolla.
Tuulivoiman ystävä en ole, mutta ilman tilannetajua infran vaatimuksista on ihan turha inistä joutavien instanssien tutkimuksista.- Anonyymi
- lyhytaikaisiksi jäävätkin kun lavat irtoilee, myllyjen pinnoista irtoaa pikkuhiljaa myrkkyjä ja pölyhuitukoita ympäristöön, myllyt itse romahtaa alas muutamassa vuosikymmenessä, eikä paikkoihin löydy siivoojia kun kaikki lähtevät karkuun
- sen jälkeen metsät ja luonto paskana, eläimet kuolleet, kaikonneet - milloin ja mistä se uusi energiainfra tulee kun Niinistökin viimeisessä puheessaan varoitti Suomen suunnan olevan suoraan alaspäin ?
- kannattako olla optimistinen ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- lyhytaikaisiksi jäävätkin kun lavat irtoilee, myllyjen pinnoista irtoaa pikkuhiljaa myrkkyjä ja pölyhuitukoita ympäristöön, myllyt itse romahtaa alas muutamassa vuosikymmenessä, eikä paikkoihin löydy siivoojia kun kaikki lähtevät karkuun
- sen jälkeen metsät ja luonto paskana, eläimet kuolleet, kaikonneet - milloin ja mistä se uusi energiainfra tulee kun Niinistökin viimeisessä puheessaan varoitti Suomen suunnan olevan suoraan alaspäin ?
- kannattako olla optimistinen ?Meneekö tämänkin kylän ilmasto pilalle noiden myllyjen takia?
- Anonyymi
Ettei ny vaan kävis köpelösti herrat ovat monasti lyöneet kalloa puuhun?🤡
- Anonyymi
Miten käy hirvien? Parhaille metsästysmaille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692673
- 632614
- 681772
- 241607
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106