Olen harkinnut Kuopioon muuttamista eläkepäiviksi lähemmäs Pohjois-Savossa asuvia iäkkäitä sukulaisia. Eipä taida kannattaa kokeilla, kun Kuopion touhuja seuraa:
- terveydenhoito ei pelaa, Kelataksit kuskaavat päivystykseen väkeä ympäri maakuntaa, kun alueliitosten myötä lähipalveluita on lakkautettu
- edes rokotuksia ei osata organisoida
- verot ovat korkeita, velka sen kun kasvaa. Kaupungin hankintaosaaminen ja kilpailutus ovat tosi heikkoja
- huumeet ja rikollisuus kukoistavat
- julkinen liikenne etenkin maakunnan reunalla oleviin kuntiin on ala-arvoista. Oman auton hankkiminen ja ylläpito olisivat välttämättömät, jos tarkoitus olisi pitää huolta ympäri maakuntaa asuvista sukulaisista. Kiitos ei!
- ja lopettakaa edes uimahallin altaassa paskominen
Muuttaako vai ei Kuopijoon?
8
436
Vastaukset
- Anonyymi
Keksi parempi trollaus Niuvan asukas.
- Anonyymi
Tämän palstan on vallannut kaikenmaailman kylähullut ja huru-ukot.
- Anonyymi
Suosittelisin sinua harkitsemaan niiden iäkkäiden sukulaistesi pakkosiirtoa sinne onnelaan missä sinä itse asustelet.
- Anonyymi
Onnela on suomalainen draamakomediasarja, joka perustuu ruotsalaiseen Onnea onkimassa (ruots. Solsidan) -sarjaan.
- Anonyymi
Minäpä sitä muutan eläkepäiviksi Pohjois-Savoon..ja nimenomaan Kuopioon. Siellä on koti jo valmiina oottamassa, perintönä saatu. Palveluthan siellä keskittyy Kuopion kaupunkiin, juu...ja itse oon muuttamassa siihen pikkukaupunkiin lähelle. Liitettiin Kuopioon ..mutta kyllä mie siellä pärjään. Ei mulla hirveitä vaatimuksia ole palvelujen suhteen....eiköhän noita jollain konstilla aina tarpeeseen löydy.
- Anonyymi
Mikä pikkukaupunki on liitetty Kuopioon, Kaskinenko?
- Anonyymi
Jokaisella palstalla tulee keskustella palstan aihealueeseen liittyvistä asioista. Aiheeseen kuulumattomat aloitukset tai kommentit voidaan poistaa. Keskustelujen ikäraja seksipalstoilla on 18 vuotta.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220