"Joonas taisteli kaksi vuotta Parkkipaten kanssa – Pysäköintifirmalle 7000 euron lasku"
Minäkin jouduin psyköintifirman hampaisiin. Puhelimessa minua uhkailtiin monelaisilla seuraamuksilla, jos en maksa. Olen "vähän" vellihousu, enkä uskaltanut alkaa taistella sitä nyrkkipajaa vastaan, vaikka maksu oli minulle osoitettu täysin väärin perustein. Maksoin, koska pari kymppiä ei minun tuloillani tuntunut missään. Lienee myös Parkkipate sen verran pers'aukinen, että sille kaikki kympit ovat elintärkeitä.
Harmittaa se, että Suomessa (muka oikeusvaltiossa) on turhan paljon lakeja kiertäviä "yrittäjiä".
Jospa hallitus älyäisi kiristää yritysten valvontaa, ja ainakin niiden verotusta 😀
Parkkipate - tyypillistä uhkailua
Anonyymi-ap
0
238
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327