Mikä on työllisyyden tulevaisuus?

Anonyymi-ap

Onko se kovin synkkä?

17

390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei, kun hemmetin valoisa. ToiVoA on! Lisäksi pohdittava muutenkin peräkylän tilannetta houkuttelevammaksi!

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍑 ­­­N­y­­­m­f­o­­­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Sekä työllisyyden että talouden tulevaisuus on Great Reset by Orpo Government.

• Anonyymi

Työllisyys on kuulemma noussut mutta tehdyt työtunnit vain laskevat koko ajan, vetäkää siitä omat johtopäätökset.

Kusetus on jo käsinkosketeltavaa.

• Anonyymi

työttömiä karkotetaan suomesta muihin maihin

kertokaa mihin maihin

• Anonyymi

Niin muissa maissa myös työttömien määrä kasvaa.

• Anonyymi

Osaamattomat ja kouluttamattomat pysyvä työttöminä jatkossakin, samoin nämä jotka eivä lähde duuniin alle 4000€/kk...

• Anonyymi

Siis täh? Kukaan itseään arvostava kokkare ei lähde työhön alle 10 000€/kk ja selkeää osuutta yhtiöstä.

• Anonyymi

Työpaikkoja ei synny jollei tuotantokustannuksia saada sille tasolle että toiminta on kannattavaa.
      Työvoimavaltaisilla aloilla merkittävä tuotantokustannus on työvoimakustannukset.
      Kustannukset saadaan alas joko pienemmillä palkoilla tai tehokkuutta lisäämällä.

Jos joku haluaa hyvää hyvyyttään pyörittää tappiollista toimintaa ja työllistää niin se on hänen valintansa.
      Minä en halunnut ja se oli minun päätökseni.

• Anonyymi

Yrittäminen on taitolaji myöskin. Halpatyövoimalla ei mitään laatua tehdä.
        Jos työntekijän palkka ei riitä kuin hengissä pysymiseen niin ei sellaisen työntekijän työpanoskaan ole kovinkaan kummoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrittäminen on taitolaji myöskin. Halpatyövoimalla ei mitään laatua tehdä.
        Jos työntekijän palkka ei riitä kuin hengissä pysymiseen niin ei sellaisen työntekijän työpanoskaan ole kovinkaan kummoinen.

Paras työntekijäni kuittasi reilu 70 000€/v.
        Normaalisti pääsevät sellaiseen 50 000€/v.
        Ei motivoinut tehokkaaseen työhön vaan tuottavuus laski vuosi vuodelta.
        Eli ei toimi tuo yhtälö että maksetaan parempaa palkkaa ja saadaan työntekijät motivoitua.
        Kokeiltiin myös sitä että vasta-alkaja sai urakassa saman siivun kuin kokenut, ei motivoinut kehittymistä ammattilaiseksi.
        Eli rahalla ei saa motivointia eikä tehokkuutta, kokeiltu on.

• Anonyymi

Orpolla on 100 000 työpaikkaa heti kaikille työttömille. Soitin tänään jo työkkäriin että missä minun työpaikka on olen valmis heti töihin. Kun tuossa hallitus vielä tuhlaa aseisiin miljardin ja eulle pari miljardia niin varmaan alkaa työpaikkoja syntymään.

• Anonyymi

Ei terve työtä kaipaa, ajan saa muutenkin kulumaan!

• Anonyymi

Kait nuo on niitä köyhiä kun töitä kaipaavat , kyllä sitä mukavampaakin tekemistä keksii aikansa kuluttamiseksi , aika kun on rajallinen meillä jokaisella .

• Anonyymi

Lahjus työpaikat ovat kokoomuslaisille perusasioita, hyvä veli systeemissä niille löytyy aina puuhastelu työpaikka ja yleensä verorahoin kustannettuna.

Työnkuva diipa daapaa ja palkka 10 000 euroa kk tasoa, samalla muistavat kertoa ohjeita työnhakuun ja syyllistävät työttömiä sekä korostavat töitä löytyvän kun vain haluaa ja että itse on myöskin oman onnensa seppä.

• Anonyymi

Suomessa ei saa kahta vuotta työkokemusta opintojen ohella, jotta tulisi palkatuksi muualle kuin hoitajaksi tai siivoojaksi, jotka ovat ainoat alat joille kannattaa kouluttautua jos haluaa työllistyä Suomessa. Itäeuroopassa on työpaikkoja, koska ne on täällä halpatöissä, ja sitten hakee duunia Suomesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      87
      3196
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1822
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1722
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1345
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe