Kasviksista saa harvoin tarpeeksi proteiinia, joten yksi niksi korjata tilanne on lisätä joukkoon vaikkapa jyrsijää.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010078373.html
"Parsakaali-porkkana-kukkakaalia à la pienjyrsijä"
Kasvisruokaan proteiinia jyrsijöistä
8
496
Vastaukset
- Anonyymi
Varuskunnissa sitä tarjoilee Leijona Catering.
Varusmiehet ja naiset tarvitsevat proteiinia ja nyt tarjoillaan sitä heille.
Eikö henkilsötöä ole tarpeeksi kun ruoan laatua ei valvota tai muuten tarkkailla.
Taitaa olla halpatyövoimaa ja osaamatonta henkilöstöä heittämässä jyrsijöitä pienellä palkalla lautasille.
Uskomatonta valvontaa ja todella inhottavaa, erilaiset taudit juuri leviävät näin!- Anonyymi
"Kasviksista saa harvoin tarpeeksi proteiinia"
Ruokavalio tulee koostaa oikein.
Seuraavissa kasvikunnan tuotteissa on runsaasti valkuaista:
Soija
makea lupiini
härkapu ja muut pavut
herneet
Valkuaista saat myös viljan jyvistä.
Idätettyinä niiden aminohappokoostumus paranee merkittävästi.
- Anonyymi
Kun minä olin armeijassa Kotka rankissa pääsin/jouduin joskus hoitamaan kuljetuksia mantereelta. Muistan että keittiöön tuoduissa kahvilaatikoissa luki:
"B-laatu. Vain vangeille ja varusmiehille." - Anonyymi
Huonoksi mennyt ruokahuolto intissäkin. Ennen siellä oli jopa kolarikuollutta hirveä, nykyään kuulema nekin menee tukijulli metsästäjille.
- Anonyymi
Suoliston terveydelle tärkeää
https://tekniikanmaailma.fi/lihan-ja-maidon-proteiinit-suojaavat-suolistoa-kasvaimilta-tutkimus/ - Anonyymi
Proteiinia ei tarvitse yhtään mihinkään ellei ole kehonrakentaja.
Elimistö polttaa viimeisenä proteiinia eli jos jostain saa hiilareita ja rasvaa niin on ihan turha murhetia proteiinin saannista- Anonyymi
Proteiini on tärkeä macroravinne vaikka et olisi punttipena, koska proteiinin puute kuihduttaa lihakset, ohentaa hiuksia ja vaikuttaa myös haavojen parantumiseen.
Jos et ole vielä huomannut tätä niin ihminen tarvitsee lihaksia jokapäiväiseen toimintaan jos ei ole ihan sänkypotilas.
- Anonyymi
Oletko syntynyt ku-ipääksi vai onko tuo sinnikkään harjoittelun tulos?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728