Tässä mun omistamat Mozartin levyt;
Mozart-Library of the great arts &symphonies NO. 33&39 (berlin philharmonic soloists cond. by herbert winkler) C -kasetti jonka tämän C kasetin ostin 6 vuotta sitten nivalan kirpputorilta
Mozart-Violin concertos 3&4&5 (Tapiola sinfonietta olli mustonen&pekka Kuusisto) CD levy jonka ostin 3 vuotta sitten ja teoksissa on upea taito ja äly sekä harmonia
Mozart-The music from Mozart CD (the london philharmonic orchestra) joka sisältää yhteensä 12 eri teosta kuten mm the marriage of figaro, ouverture from the magic flute ja concerto for piano No 21 KV 467 andante
Mozart-Symphonies no 40&41 (richard edlinger conducting the mozart festival orchestra)
moi kaikki mozartin musan ystävät; onko teillä mitä hänen levyjä?
6
222
Vastaukset
- Anonyymi
Mozartin aikaan ei äänilevyjä ollut vielä olemassa, joten epäilen vahvasti että sinulla olisi hänen levyjänsä hallussasi.
- Anonyymi
käsitit väärin postaukseni joten hommaa aivot
- Anonyymi
kirjoitin varmasti otsikon väärin mut kyl sä tiiät mitä mä tarkoitin että mulla on levyjä joissa on mozartin musaa joita esittävät jotkut muusikot hänen musaa.
On aika pikkumaista ja pilkunviilaamista tommoseen asiaan puuttuminen että tulee mieleen että oletko arjessa semmonen ihminen usein että puutut kaikkiin virheellisiin sanomisiin heti pikkumaisen turhamaisesti ja en minä ainakaan siedä semmosia ihmisiä. - Anonyymi
Eli siis minun pitää hommata uudet aivot =)
ei sinun
mutta että siis ei nyt kovinkaan monet jaksa tommosia ihmisiä jotka puuttuu tuollaisiin. - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18177135j
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kokoelmani helmi on Mozzarella IV: the cheese symphony. Kadonneeksi luultu aihio, sekä partituuri, joka levytettiin pian sen löytymisen jälkeen Wienin sinfoniaorkesterin toimesta. Suosittelen Mozzarella faneille ja muillekin juuston ystäville.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481