Minulla on 4-vuotias kääpiöluppakorva ja puoleksi leijonaharja entisen omistajan mukaan. Kani on ollut minulla ehkä joku neljäviikkoa ja se on hyvin utelias,tulee aina katsomaan kun puuhaan jotain huoneessani tai kun annan hänelle ruokaa. Kani uskaltaa olla lähelläni ja tökkii nenällä minua ja joskus jopa nuolee minua. Mutta kun koitan ottaa kania syliin oikealla tavalla niin se kerkeää jo lähteä pakoon. En tiedä johtuuko tämä minun epävarmuudesta vai mistä. Koitan olla aina mahdollisimman varma ottaessani kania syliin mutta se kerkeää aina mennä pakoon.😕
Miten saan kanin syliin
3
356
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on koht 4v kääpiöluppa poitsu ja seki on tollanen ollut aina pikkusesta saakka! Pystyn ottamaan sen vain nappaamalla, tietenkin satuttamatta sitä! Mutta otat sen napakasti ja ”nopeasti” niin pitäisi toimia. Jos se räpistelee ei saa päästää ettei se opi pääsemään pois!
- Anonyymi
Miksi se pitää ottaa syliin? Anna kanin olla vapaana. Ajatteles jos sinut joku jättiläinen kaappaisi kiinni ja painasi rintaansa vasten ja vielä suukottaisi, eli uhkaisi syödä.
Suu on kanin mielestä vaarallinen, samoin kädet jotka ovat kuin . kanin mielestä , kuin petolinnun jalat pitkine kynsineen. Sylin välettely on itsesuojeluvaisota, ei muuta. - Anonyymi
Ei ole harvinaista, että kanit epäröivät nousta, varsinkin jos he eivät ole tottuneet siihen pienestä pitäen. Käytä herkkuja tai suosikkiruokia luodaksesi positiivisia assosiaatioita. Tarjoa herkkuja ollessasi lähellä ja siirry vähitellen herkkujen tarjoamiseen, kun kosketat tai nostat <a href="https://tunnelrun.io/home">tunnel rush</a> kania.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096