Tiedätkö näitä visassa kysyttyjä asioita esim. Suomen laista tai siitä kuka saa äänestää Suomessa? Tee testi ja katso.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009389992.html
Oma tulos 4/12. Aika huono tulos, koska joihinkin vastasin ensin väärin ja sitten muistui mieleen oikea vastaus.
Asiat joita Suomalaisten olisi hyvä tietää
17
321
Vastaukset
Tässä luulin kyllä pärjääväni paremmin. - Suuren valiokunnan jäsenmäärän arvasin väärin ja lisäksi tuli toinenkin huti kysymyksessä, jonka vastaus minun olisi pitänyt tietää..
Täytät kelpoisuusvaatimukset! Aivan mahtava tulos.
Vastasit oikein 10 kysymykseen- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
9/12 mutta joissain oli vähän tuuriakin mukana kun en ihan varma ollu vastauksestani.🙂.
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos!
No joo onhan se ihan ok olis voinu olla tosiaan paljon huonompikin helposti. Nyt seuraavan visan kimppuun.😊.
Näitä pitäisi ehdottomasti kerrata. Olen selvästi unohtanut tärkeitä asioita, joita minun tulisi tietää. Hyvä visa! 😊
"Täytät kelpoisuusvaatimukset! Aivan mahtava tulos.
Vastasit oikein 10 kysymykseen"11/12
Suuri valiokunta ei ollut niin suuri kuin luulin.- Anonyymi
Vastasit kuin ylipäällikkö! Todella vakuuttava tulos.
Vastasit oikein 12 kysymykseen
- Sheena 7 oikein.
- Anonyymi
Kolmen kaljan jälkeen lapsellisen helppo lelu.
Vastasit kuin ylipäällikkö! Todella vakuuttava tulos.
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Perukauraa, mulle.- Anonyymi
Join muuten, toden totta, kolme kaljaa koko yön aikana kun ensimmäisen avasin kello 23.
Mutta niinhän se on että sopivasti lämpimänä laatuoluiden maku paranee ja rikastuu.
Ja, *peruskauraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244