Toimistotyö tappaa.
Se on orjatyö.
Olen onnellinen työtön ja neuvon muita.
Olen onnellinen, että en tarvitse istua toimistotyössä viisi päivää viikossa
15
357
Vastaukset
- Anonyymi
olen vapaa menemään ja tulemaan, enkä ole sidottu työjohtoon
- Anonyymi
!
- Saatana Elätti, - Minä työssä olevana Maksan sinun "Löhöämisen"
- - Me kaikki Työssä olevat Kustannetaan Kaikkien "Löhö-Työttömien" eläminen !
- Tämä On Tosiasia !
! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
!
- Tämä On Tosiasia !
!Etkö oppinut peruskoulussa kirjoittamaan oikein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
!
- Tämä On Tosiasia !
!olet kusta kustantaja, samanlainen kuin kusesi
- Anonyymi
Juu, istuminen tappaa ja tuhoaa selän.
- Anonyymi
Kaiken lisäksi toimistotyön tekijöillä on luupiikit kantapäissä. Selitys, istuvat hankalassa asennossa jalat pöydällä päivät pitkät.
- Anonyymi
Onko toimistotyö edes oikeaa työtä. Onneksi tekoäly tulee ja laittaa paperinpyörittäjät kortistoon.
- Anonyymi
Paskaa jauhavat puhuvat päät eli poliitikot ja virkaköpit kuuluvat suurimmalta osin irtisanottavien joukkoon, näitä kampaviineri pellejä on Suomi täynnä ja syövät siis
yhteiskunnan rahaa palkollisina mutta eivät tuota yhtään mitään vain kuluja ja turhaa byrokratiaa.
- Anonyymi
jos tekee töitä asenteella reippain mielin niin aika lentää hujauksessa. Jos sen sijaan istuksii peffallansa tuolilla happamana huokaillen ja kuluttaa aikaansa ja kyttäilee kellon viisareita niin eihän se päivä lopu sitten millään.
- Anonyymi
Sinä et tiedä orjatyöstä mitään. Toimistotyö on luksusta johonkin siivoukseen tai vanhustyöhön verrattuna.
- Anonyymi
Ei toimistossa oleva toimi ole mitään työtä vaan istumista ja palaveria eli rupattelua.
- Anonyymi
Toimistotyö ei ole oikeaa työtä, mutta monesti duunaria paremmalla palkalla olemista. Työttömän tuloihin nähden helposti 4 kertainen eikä tarve kun olla palavereissä istumassa pullakahvilla kuten annetaan kertoa...
Pullahkahvin vihaajat boikotoi kyseisiä töitä?...- Anonyymi
Ihan kuin tässä olis varaa boikotoida yhtään mitään töitä. Se, josta olen äärettömän huolissani ja johon olen yrittänyt puuttua on oma terveydentila ja siihen vaikuttaneet järjestelyt, mutta turhaan. Kun on ns. töitä, johon mulla ei ole varaa. Ja nämä typerääkin typerämmät neuvottelut vaan murtavat koko mielen ja itsetunnon.
Ja olen lähtenyt myös omin menetelmin viemään näitä asioita eteenpäin, kun nämä ovat asioita, jotka koskettavat valtakunnallisesti. En aja lisärahaa kavereille, koska kaverille kans, vaan siksi, että toiminta on vaarallista ja siksi sinne tarvitaan rahaa, muuten alkaa sattumia löytyä enemmänkin, tosin viiveellä.
Koko organisoituminen on vanhanaikainen, kukaan ei voi millekään mitään. On äärettömän huolestuttavaa, että on kahden kerroksen porukkaa, joista toiset saavat kouluttautua työn ohessa ja toiset eivät. Ja jotenkin kuvitellaan, että kaikkien ammattitaito säilyy ilman lisäkoulutusta.
- Anonyymi
Nappuloitakin painellessa pitää tietää mitä painelee.
- Anonyymi
mutta jos työntekemisen kustannukset ovst jo työntekijälle itselleen 532 euroa päivässä niin niin miten rahaa tehdä työtö
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327