Tunnistatko autoja varjokuvista? Tee testi ja katso.
https://www.is.fi/autot/art-2000010071914.html
Oma tulos 6/9
Tunnista autoja
48
442
Vastaukset
- Anonyymi
8/9 sen yhden jouduin ihan arvata. Ei ollut hajuakaan. Muut olivat aika helppoja.
>simiti< Kaik oikein, pari meni arvaamalla
- Anonyymi
Kerta kaikkiaan loistava tulos! Tunnistit autoja hienosti.
Vastasit oikein 8 kysymykseen
Ihmeen helppo. Kaikkea sitä osaa 🤷♀️
- Sheena Olin aikeissa olla edes kokeilematta, sillä en oikeasti juuri tunne autoja, mutta silti tuli 9.
Höh.Ihan käsittämätöntä.. 😲
Lähdin visaan mukaan naureskellen, etten varmasti tiedä yhtään, mutta jos edes jokunen menisi arvaamalla. - Jonkinlainen poissulkemistaktiikka toimikin yllättävän hyvin. 👍
Kerta kaikkiaan loistava tulos! Tunnistit autoja hienosti.
Vastasit oikein 8 kysymykseen- Anonyymi
Kaikki oikein😁👌lotus💕ja ferkku😘
- Anonyymi
Vastaus 9/9.
Jasu 8/9 höh...jotenkin onnistuin Jaguarin E-typen ja Corveten sekottaan keskenään.😀. Ensin ajattelin että tottakai vettehän se mutta sitten rupesin epäileen että se on kompa ja kuitenkin on E-type mutta ei se sitten ollukaan.😊.
Norppa83 kirjoitti:
Tosi hyvä tulos kaikesta huolimatta =)
Juu oon tyytyväinen eikä sunkaan tulos huono oo vaan hyvä sekin.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Juu oon tyytyväinen eikä sunkaan tulos huono oo vaan hyvä sekin.😊.
Joo, ollaan hyviä molemmat =)
Norppa83 kirjoitti:
Jestapa jepulis.
Penikat sipuliks!😀. Mä en muuten muistanutkaan että toi on elokuva.😊.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
Penikat sipuliks!😀. Mä en muuten muistanutkaan että toi on elokuva.😊.
Millä kulkupelillä haet grilliltä mättöä?
Norppa83 kirjoitti:
Jestapa jepulis.
Oli näköjään sun "joo en mäkään muistanu" kommenttis poistunu.😊.
Anonyymi kirjoitti:
Millä kulkupelillä haet grilliltä mättöä?
No kyllä se vieläkin vaan on se en millään kun en edelleenkään grillillä käy.😀. Milläs sä sitten siellä asioit kun sun grillimättö fiksaatiosta päätellen vakiovieras siellä kuitenkin oot vai ootko ollu kaukaa viisas ja hommannu riippuvuutes tyydyttämiseks kämpän grillin läheisyydestä.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
No kyllä se vieläkin vaan on se en millään kun en edelleenkään grillillä käy.😀. Milläs sä sitten siellä asioit kun sun grillimättö fiksaatiosta päätellen vakiovieras siellä kuitenkin oot vai ootko ollu kaukaa viisas ja hommannu riippuvuutes tyydyttämiseks kämpän grillin läheisyydestä.😄.
heh =D =D
- Anonyymi
Tein ja tunnistin kaikki alta sekunnissa.
Epäilin aluksi, etten tunnistaisi ensimmäistäkään. Onneksi siellä oli sen verran helposti tunnistettavia, ettei voinut erehtyä. Yksi huti. Käytin vihjeet. 😊
"Kerta kaikkiaan loistava tulos! Tunnistit autoja hienosti.
Vastasit oikein 8 kysymykseen"Nojoo, 7 oikein. Mutta olisihan se Chevrolet Corvette pitänyt tunnistaa, pirhana!
- Anonyymi
Aivan erinomainen tulos! Tunnistit autot upeasti.
Vastasit oikein 9 kysymykseen. Nyt ei mennyt ihan putkeen, vain 5/9. En tunne kovin hyvin vanhoja autoja, mutta puolustuksekseni sanottakoon, että jäin usein arpomaan kahden välillä, joista toinen oli oikein eli jotain hajua sentään oli. Seli seli 😄
Norppa83 kirjoitti:
Ihan hyvä tulos, vaan pisteen vähemmän kuin mulla.
Juu ihan tyydyttävä tällaiselle, joka ei harrasta autoja 😊 En muista edes ystävien autoja 😄
Aletheias kirjoitti:
Juu ihan tyydyttävä tällaiselle, joka ei harrasta autoja 😊 En muista edes ystävien autoja 😄
En määkään ole mikään ekspertti autojen suhteen.
- Anonyymi
8 oikein. Ikä ihan kohta 63. nainen 👍🏻
8/9, viimeksi tullutta lukuunottamatta helppoja. Viimeinen meni vain väärin, mutta tuli hyvä mieli, kun oli taitava ja tietävä tunnistaja.
- Anonyymi
9/9. Kuusikymppisenä oli helppo tunnistaa joko nuoruusvuosieni autoja, tai vähän tuoreempia unelma-autojani.
- Anonyymi
Mutta kuka tunnisi TABANT-MERKKISEN oho isot, niin josa koko koei on tehty kierrätys pahvistw, ja polttomoottorikin muoviputkistw..
- Anonyymi
7 oikein ihan arvaamalla.
- Anonyymi
onko tuo vanha vai uusi aytojen tunnistus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214