Olen 25 -vuotiaana nainen ja kun olin nuori, ajattelin sitä, kun minulle todettiin henkinen valtuuskunta ja olen usein helpottunut itsestäni tänään. Mutta siitä keskusteltiin tästä harvoin, ja kuulin ammatillisen koulutuksen asiantuntijaan, ja henkinen vamma oli vähän ja vaikeaa ja olin monien ihmisten kanssa. -> He olivat loistava persoonallisuus. Minulla on ollut myös kuulon vähentäminen syntymäni jälkeen ja minulla oli mielenterveyden ongelma. Mietin usein, onko käsissäni kärsimyksiä ja henkisiä ongelmia. Ja asiakirjassani ei mainita asiakirjassa joitain henkisiä viivästyksiä asiakirjani viimeaikaisissa kouluissa? Mutta se vaikuttaa myös oppimiseen. Matematiikalla oli paljon vaikeuksia, he saivat tukikoulutusta lukiossa, ja jopa yksinkertaiset laskelmat aiheuttivat usein vaikeuksia ja tietoisuuden ongelmia. Olin henkisesti nuori, kehoni kehitys ja kasvu kun olin nuori. Kun menen, varsinkin kun olin nuori, se voi olla aggressiivinen, mikä on tyypillistä henkisen vammaisille. (Joten luin ja ymmärsin verkossa) Tunnen usein erilaisen ja oudon. Tämä selitetään todennäköisesti tällä henkisella viiveellä. Joten kohta :) Kuinka jotkut henkiset viivästykset ilmestyvät jokapäiväisessä elämässä? Vai näyttääkö se millään tavalla? Mainitsetko henkisiä viivästyksiä uusille ystäville tai kumppaneille? Kerro minulle kaikki mitä ajattelee nyt :) olisi hyvä idea kuunnella ja jakaa kokemuksesi. Onnea! Monimuotoisuus sijaitsee :)
Painting of a whimsical cottage near the water.
Anonyymi-ap
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319