Hei olen 23 vuotias mies minulla todettiin ibs ärtyvänsuolen oire yhtymä jatkuvien vatsakipujen jälkeen nyt alannu pelottaa että on kasvainhaimassa haimasyöpä vatsakivut on jatku
Hei haimasyöpä
6
429
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet ollut tutkimuksissa vatsasi ja suolistosi takia, niin kyllä sellainen haimasyöpä olisi todettu.
Kipusi varmaankin johtuvat juurikin siitä suolistosairaudesta, IBS:stä.
Suolistosairaudet ja suolen ongelmat eivät ole mukavia, ja voivat vaivat vaikka kuinka kauan.
Itselläni on ollut vatsa- ja suolistovaivaa lähes 20 vuotta, kipujen kanssa. Ei ole missään vaiheessa miksikään syöväksi muuttunut.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kuten moni muukin syöpä, haimasyöpä on erittäin harvinainen nuorilla. Suomessa on 20-29 vuotiailla miehillä todettu 2000-luvulla yhteensä 11 haimasyöpätapausta (tilasto päättyy vuoteen 2021). Siis selvästi alle 1 tapaus/vuosi.
Hyvin todennäköisesti kyse on siis jostakin muusta.- Anonyymi
Okeii minulla diagnoosi ärtyvänsuolen oireyhtymästä pelkäsin vain jos onkin jotai muuta tämä
- Anonyymi
Mistä nää tiedot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä nää tiedot
Tiedot on kaivettu Syöpäjärjestöjen epidemiologisen tutkimuslaitoksen ylläpitämästä syöpärekisteristä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241567
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076