töitä tarjolla
Tilannekeskuspäivystäjänä tehtäviisi kuuluu terveystoimen kiireettömien tehtävien hoidon- ja palvelutarpeen arvio, kollegiaalinen tuki kentän ammattilaisille sekä ensihoidon ja liikkuvien palvelujen resurssien kohdentaminen kiireettömillä tehtävillä. Tilannekeskuspäivystäjä tukee ensihoidon kenttäjohdon toimintaa päivittäistoiminnan ruuhkatilanteissa sekä normaaliolojen häiriö- ja poikkeustilanteissa. Tilannekeskuspäivystäjän tehtävään kuuluu myös kotisairaalan operatiivisena esihenkilönä toimiminen.
Etsimme sinua, jolla on seuraavia ominaisuuksia:
- vahva kliininen moniosaajuus
- sujuvat asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaidot
- hyvät kirjalliset viestintä- ja tiedonhallintataidot
- itsenäinen päätöksentekijä
- itsensä sekä moniammatillisen työyhteistön kehittämisvalmius
- keskeneräisyyden sietäminen
- kyky joustaa ja pysyä toimintakykyisenä muutostilanteissa.
-työtä tehdään tällä hetkellä kaksivuorotyössä (12 h työvuorot)
Kiinteä palkka, 3335,93
Tilannekeskuspäivystäjä, Akuutti, Lappeenranta
13
377
Vastaukset
- Anonyymi
12 h tunnin työvuorot, ei kiitos. Muutenkin olen ihmisvihaaja, joten tuskin olen sovelias tuollaiseen.
- Anonyymi
palkka ihan ok
- Anonyymi
Huhhuh, eikös jo lähihoitajat tienaa tuon verran vähemmällä vastuulla ja normi työpäivällä?
- Anonyymi
lähihoitajat tienaa alle 3000€/kk
- Anonyymi
Laske lisien kanssa lähkärin palkka. Harvoin tarttee 12h painaa töitä ja ne vasta vinkuukin huonosta palkasta.
- Anonyymi
Tohon tarvitaan tietty koulutus, joten kaikki ei pääse vaikka haluaisikin
- Anonyymi
Eipä oo kummonen palkka verot pois, niin jää alle 3000€ ja siitä kun maksaa viellä vuokra/asuntolainaa pois+ muut laskut mitä nyt ihmisillä on niin ei tolla palkalla kuuhun mennä
- Anonyymi
Ihan hyvä työ. 12 h tarkoittaa, että otetaan kaksinkertasena vapaana takasin. Voisin hakea, mutta ei mun kaupunki. Lähihoitajat saa palkkaa 2400 e/kk.
- Anonyymi
Ainahan sitä voi muuttaa
- Anonyymi
Tuossa lähihoutajan palkka ja muutama vuosi jo aikaa: Palkka oli kuntasektorilla 2 897 € (39811 yksittäistä palkkaa), valtiolla 3 521 € (100 yksittäistä palkkaa). Joten miettikääpä tuon työpaikan vastuuta ja työmäärää verrattuna lähihoitajaan. Juu ja kohta taas hoitsut vaatii lisää.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Oikea tieto Superin sivuilla. Tuo voi olla lisien kanssa.
- Anonyymi
1.9.2023 lähtien lähihoitajan palkka 2 300 e/kk. Pääkaupunkiseudulla.
Www.Super.fi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327