”Herra, pane minun suulleni vartija, vartioitse minun huulteni ovea.”
Psalmi 141:3
Suulleni vartija
10
168
Vastaukset
- Anonyymi
Se on jokaisen valvovan uskovan rukous.
- Anonyymi
Sillä pilataan monta hyvää herjaa.
Ja miten sitä varoittaa muita jos ei herjaa. Jää tärkein työ elämässä tekemättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä pilataan monta hyvää herjaa.
Ja miten sitä varoittaa muita jos ei herjaa. Jää tärkein työ elämässä tekemättä.Voi sinua. Säälin sinua. Olet sitäpaitsi feikkitrolli.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hurmahenkiset lahkolaiset päästävät suustaan sanoja, joiden merkitystä eivät edes tiedä. Eräskin hurmoshenkinen nainen hoki "Sakkaraa", mikä on Faraon äidin nimi ja Faraoitten hautapaikan nimi.
Kutsuiko näin tietämättään vainajahenkiä esiin?- Anonyymi
Kyllä sinussa jokin demoni on. Muuten sinun rienatulvaa ei voi käsittää. Montako vuosikymmentä olet jo rienannut?
- Anonyymi
Saatana on ilmavallan hallitsija, jolle se hurmoshenkinen tuuleen puhuminen päätyy.
"glossolalia"
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Suomi on pieni maa että paree pitää turpatukossa.🧐
- Anonyymi
Hieno muistutus, kiitos! Väärissä sanoissa piilee suuri vaara, sanojan itsensä kannalta kaikkein eniten. Voi hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269