Olen ihastunut Vanhojen tanssipariini :)

Anonyymi-ap

Hei, pakko päästää ajatuksia pihalle ja toivottavasti joku osais auttaa asian kanssa ja toivottavasti joku jaksais lukea tän loppuun. :)

Elikkäs suoraan asiaan, olen täysin umpi ihastunut Vanhojen tanssipariini. Hän (tyttö) kysyi minua parikseen tansseihin whatsapp ryhmän kautta. Itse tuolloin en tuntenut häntä ollenkaan, mutta myöhemmin kävi ilmi että hänen pari kaveriaan oli samalla luokalla kanssani (hän siis eri luokalla). No tansseja alettiin harjottelemaan ja 4 harkkaa siinä kulu aikaa milloin oli vähän akward smal talkkia ja tanssittiin vaan kun kumpikaan ei oikeen tuntenu toisiaan. Sitten siinä toisella viikolla alkoi juttukulkemaan ja muutenkin alun kankeus lakkasi ja hänestä tuli täysin uusi ihminen. Sitten eräänä iltana sängyssä loikoillessani päässä vain kolahti, että perhana mähän olen ihastunut. No siinä sitten harjoiteltiin ja rupesi äkkiä tuntumaan kun tarkemmin seuraili tilanneta siltä kantilta, että vois toi mun parikin olla jopa kiinnostunut musta. Jotenkin myös tämä ihastuminen tuntuu täysin erille kuin mikään muu mun entinen ihastuminen, tunnen todella suurta vetovoimaa häntä kohtaan ja jotenkin vain tuntuu että tästä vois tullakki jotain. No sitten tuli joululoma ja hänen kanssaan vähän wapin kautta puhuttiin ja toivotin hänelle jouluna myös hyvät joulut ja hän teki samoin. No nyt se joululoma loppui ja tänään oli taas harkat ja harkat sujui mahtavasti. Tai no eihän siitä tanssimisesta mitään tuu mutta puhutaan koko ajan mukavia, vitsaillaan ja nauretaan yhdessä ja jotenkin kun tässä meni 2 viikkoa etten nähnyt häntä niin tuntuu että ihastuminen vain voimistui. Sisimmässäni tunnen että hän olisi myös ihastunut minuun mutta sitten taas pää sanoo että ei voi olla täysin varma. Kun esimerkiksi olemme vierekkäin ja keskustelemme hän kääntää kehoaan minua päin ja katsomme suoraan silmiimme ja jos olemme pienessä ryhmässä keskustelemassa hän katsoo puhujaa päin, mutta hänen kehonsa on ikäänkuin minua kohti, myös kun asia ei ole mitään vakavaa tai repäsen vitsiä hän hymyilee jo valmiiksi kun kerron sitä. En tiedä voiko niitä pitää minään selvänä merkkinä vai onko vain super mukava ihminen, mutta olen huomannut että hän tekee sitä kaunistautumis juttua, eli korjailee paitansa asentoa ja asettelee rippi ristiään paremmin. Olen myös vähän semmonen ihminen että saatan yliajatella jotain asioita ja tämä varmaan onkin yksi semmoinen asia. Siksi tarvitsenkin apuanne.

Olen miettinyt tässä, että en harkkojen aikana mitään tunnustusta tee ihastumisestani, vaan pyrin tutustumaan häneen mahdollisimman paljon ja olemaan mukava. Olen ajatellut että paras hetki voisi olla Vanhojen tanssien jälkeen/jatkoilla kysyisin häntä vaikka ulos syömään ystävänpäiväksi.

Kaikki apu ja pohdinta on tervetullutta. Saa myös kertoa vinkkejä kuinka kysyä ulos ja mikä mielestänne on "merkki" siitä että joku saattaisi tykätä sinusta.

4

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana kertomus ihastuksesta, lämmitti vanhan raakun sydäntä.

Luontevastihan se menisi, kun vanhojentanssien jälkeen voisi sanoa, että olisi kiva nähdä vielä vaikka nyt on harjoitukset jo harjoiteltu. Mistä sitä tietää, vaikka tyttö olisi ottanut sinut silmätikukseen (hyvässä mielessä) jo pyytäessään tanssipariksi? :)

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

❤️ ­­N­y­m­­f­­o­­m­­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18204687

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta voi olla tietty vaan ystävällinenkin. Aika hyvä merkki on se, että halusi juuri sinut tanssipariksi. Kannattaa vaan ottaa härkää sarvista ja tanssien jälkeen just esim jatkoilla kysellä haluisiko joskus kahville tms. Mutta ei ennen, koska jos kieltäytyy, niin on kiusallista sitten tanssia. Ja ei toisaalta kannata jättää liikaa väliä tanssien jälkeenkään, kun sitten helposti käy, niin ettei uskallakkaan enää kysyä mitään :)

• Anonyymi

Kannattaa pyytää kahville vanhojen tanssien jälkeen. Jos kahvittelu sujuu hyvin, niin sitten seuraavan kerran vaikka pizzalle. Jos ei tunteet kohtaa, niin kahvilasta voi lähteä nopeasti pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      90
      3235
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1872
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1832
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1732
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1355
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1319
    Aihe