http://bot.fi/3wcn Loistavaa Microsoft laatua jälleen!
"...näppäin vie sinut suoraan Microsoftin tekoälytyökaluihin, kuten ChatGPT:hen ja Dall-E:hen, jotka ovat osa Windowsin Copilot-työkaluista"
Mutta mites siellä periksessä, tubutinpojilla. Teilläkö on vieläkin ne 90-luvulla SER-kontista haetut haalistuneet näppäimistöt, joista on jo aikaa sitten merkit kuluneet pois?
Microsoft tuo uuden näppäimen!
9
250
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta paskanjauhaminen! Mikkis ei ole koskaan ollut laatua, vaan pikemminkin sontaa kalliissa paketissa. Ja tollanen tekoälyn tyrkyttäminen on myös suolesta!
- Anonyymi
Ymmärrän toki katkeruutesi, sillä eihän tuokaan uudistus toimi linuksissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän toki katkeruutesi, sillä eihän tuokaan uudistus toimi linuksissa.
Siis minä EN ole katkera vaan iloinen ettei mokoma toimi välttämättä linuxissa!
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Ja lisään vielä että me linuxistit ostamme kaupasta näppikset hyvissä ajoin ennenkuin niihin alkaa tulla tuo tekoälynäppäin! Emme siis konttaa SER-konteissa kuten te windowspojat teette!
- Anonyymi
Kyllä te siellä SER-kontissa konttaatte ja tuotte sitä tavaraa kotiinne - korjaan - peräkammariinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä te siellä SER-kontissa konttaatte ja tuotte sitä tavaraa kotiinne - korjaan - peräkammariinne.
Minä, toisinkuin sinä, en ole koskaan SER-kontissa kontannut vaan aina olen kaupasta kaiken atk-tavaran ostanut! Enkä ole peräkamarissa, toisinkuin sinä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä, toisinkuin sinä, en ole koskaan SER-kontissa kontannut vaan aina olen kaupasta kaiken atk-tavaran ostanut! Enkä ole peräkamarissa, toisinkuin sinä!
Periksessä asut ja ser-konttia dyykkaat - turha väittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096