Naisten muoti

Ilmari

Kuuntelin muutamia kuukausia siten radioita. Jotakin tutkijaa siinä jututettiin. Oli kyse naisten alus housuista "pikkiksistä". Alun alkaen näitä pikkiksiä käyttivät ilotytöt noin 1700 luvulta alkaen ja heiltä tämä housu villitys levisi kaikkien naisten keskuuteen. Kun tämän päivän naisten vaatemuotia katsoo niin todella hämmästyy, tämän päivän naiset näyttävät hämmästyttävästi ilotytöiltä. Paljon paljasta pintaa....Nuoret naiset jo 10v alkaen napa paljaana, vartalon mukaiset tiukat vaatteet...
Olenko oikeassa, ilotytöt ovat naisten vaatemuodin edellä kävijöitä...?

16

1145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta on, että muotisuunnittelijat eivät ota enää huomioon lapsen tarvitsemaa väljyyttä vaatteissa ja yrittävät tehdä näistä "pieniä aikuisia".
      Mutta kyllä ilotytön vielä tavallisesta naisesta erottaa. Ja jos ei erota voi saada korvapuustin.

• jpntar

yhteiskunta jo lapsista aikuisia..

• jpntar kirjoitti:

yhteiskunta jo lapsista aikuisia..

taitaa olla monelle harvinainen elämänvaihe nykyään, niin nopeasti pitäisi kaikkien itsenäistyä ja toimia kuin aikuiset.

• jpntar
        guassiN kirjoitti:

taitaa olla monelle harvinainen elämänvaihe nykyään, niin nopeasti pitäisi kaikkien itsenäistyä ja toimia kuin aikuiset.

näin on, olet ihan oikeassa..:(

• ilmari

korvapuustista sen erottaa...:))) Mitä kovempi tälli, sen varmemmin kyse tavallisesta naisesta....:))

• ilmari kirjoitti:

korvapuustista sen erottaa...:))) Mitä kovempi tälli, sen varmemmin kyse tavallisesta naisesta....:))

voihan kyseessä olla itse Lady Domina..:)))hui...

• Minä
        guassiN kirjoitti:

voihan kyseessä olla itse Lady Domina..:)))hui...

Minulla on yksi kohta kaksikymppinen työkaveri. Nainen. Nähdessämme kyseisen nuoren naisen. noin 12-14 v Farkut navan alapuolella. Paita peitti juuri tissit) Työkaverini sanoi: Jos tuo olisi minun lapseni. Hakkaisin sen?

• naema aslakki

pikku housuista vielä sen verran että ennen piti housua raottaa että näki perseen mutta nykyisin pitää persettä raottaa että näkee housut.........

• ilmari

tuohan oli innovatiivinen oivallus...:))))

• ne ilotytöt leipänsä eteen joutuvat tosissaan yrittämään, joten en ihmettele, jos vaate muoti ottaa heidän pukeutumisestaan vinkkejä. Toisaalta kyllä arvot ja arvostukset ohjaavat muotia. Nyky muoti viittaisi hyvin pitkälle aistillisiin arvoihin, joka nuorten kohdalle johtaa jopa vastuuttomuuteen.

• tyllilintu

kummallisia tapoja.
      Siellähän pidetään 5 - 7- vuotiaille tytöille missikilpailuja.
      Lapsi parat on meikattu ja puettu aivan aikuisten tapaan. Lapsi itse tuskin olisi itse kovin innostunut lähtemäänkään, mutta kunnianhimoiset vanhemmat - ehkä äiti lähinnä haluaisi tyttärensä olevan kuuluisa kauneuslähtökohdista. Eli sitä kautta mahdollinen filmitähden ura jne.
      Leikkivätköhän nykyajan pikkutytöt vauvanukeilla?
      Ainakin oma kummityttöni halusi barbeja ja niiden vaatteita aina syntymäpäivä ja joululahjaksi.
      Jotenkin surullista tuo lapsen aikuiseksi ohjelmoiminen liian aikaisin. Lapsuushan on muutenkin niin lyhyt ajanjakso elämässä.
      Eikä pikkutyttö ole kuitenkaan vielä henkisesti muuta kuin se vielä keskenkasvuinen lapsukainen.

• sinkku55

ainakin mun kaksi lastenlasta.
        Varsinkin 5 vuotias tyttö ei muulla leikikkään kuin vauvanukella sillä on aina mukana,kun käy täällä mun luona,samoin joka on 3,5 vuotias leikkii vauvanukella.

• tyllilintu
        sinkku55 kirjoitti:

ainakin mun kaksi lastenlasta.
        Varsinkin 5 vuotias tyttö ei muulla leikikkään kuin vauvanukella sillä on aina mukana,kun käy täällä mun luona,samoin joka on 3,5 vuotias leikkii vauvanukella.

herttaista sellainen pikkuäitiä leikkiminen ja varmaan siellä tyttölapsella niissä geeneissä.
        Hoivaamistarve.
        Ei niissä barbeissakaan sinänsä mitään vikaa ole, mutta aikuisten leikkejähän pikkutytöt sikäli niillä leikkivät, että miespuolinen partnerikin on kehitelty.
        Oliko se Ken, vai mikä.
        Tietenkin poikavauvanukkejakin on, vai onko?
        Nyt ovat kummilapset jo kasvaneet nukkeleikkien ohi. Lahjaksi tahtovat rahaa,millä sitten ostavat mieleistään musaa, tai mitä milloinkin.
        Naisten muodistahan tässä piti puhua ja itsestäni voin sanoa, että olen aika konservatiivinen pukeutumisessani.
        Meikäläisen ikäisiäkin näkee 'napa paljaana' - housuissa, mutta itse en haluaisi sillä tavoin pukeutuneena näyttäytyä ihmisten ilmoilla.

• suomalaisina vielä katsomme paljon mallia tuosta jenkkien maasta, vaikka se on kaksinais moralistinen maa perin pohjin...

• Marion.T

strigejä ja ne on ihan kivat jalassa.
      Eihä niitä kukaa nää. Kesähelteellä ainaki on kiva viileät :D
      Mikä saa naisen näyttään ilotytöltä?
      Voiks se olla vaan pukeutumisesta kiinni?
      Kai se käytöskin jotakin merkkaa.
      Nyt on muotia pienet vaatteet ja kesällä ne on ihan viileet.
      Itte kyllä tykkään liehuvista helmoista ja korkokengistä, sillon tuntee olevansa NAINEN :)
      Kotona laahustan verkkareissa ja vanhassa puseronrähjässä :))

• Nalle

Tämän päivän naiset näyttävät kaikelta muulta kuin 1700-luvun ilotytöiltä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8172
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5723
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      285
      5134
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      5013
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3787
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3011
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2727
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2528
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2512
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2471
    Aihe