Tavalliset verenpainelääkkeet aiheuttivat paljon ongelmia, ja nyt sain Spironolactone 25 mg lääkkeeksi. Miksi minulla on koko ajan suolan maku suussa? Tarvitsisin neuvoja siihen, paljonko suolaa ja kaliumia saisi syödä, onko jotain rajoituksia. Olen menossa endokrinologian polille joskus keväällä, mutta diagnoosi taitaa olla aika selvä. Lääke on sopinut hyvin, mutta epätietoisuutta tuosta suolan määrästä.
Spironolactone ja suolan määrä
Anonyymi-ap
3
445
Vastaukset
- Anonyymi
Jos suussa maistuu suolan maku, yleensä syynä on ientulehdus jonka takia ikenet valuvat verta (veri maistuu suolaiselta).
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041881
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1441639
- 1031599
- 851567
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e561558Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851327- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241150- 691101