Moikka!
Onkohan täältä Luumäen alueelta mahdollista vai mahdotonta naisen löytää miesseuraa? Olisin kiinnostunut löytämään jonkun kenen kanssa viettää aikaa vakavammassa mielessä! Olen itse 30 vuotias nuori nainen, ihan passelissa kunnossa myös ;)
Miesseuraa hakusessa!
6
1719
Vastaukset
- Anonyymi
Täälläpäin pojat puuhastelee vain keskenään. Naiset ei mukaan mahdu. Turhaan etsit.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ja onko 30v nyt enää mikään niin nuori että oikeen tarvii mainita.
- Anonyymi
Moikka moi, täällä olisi tarjolla paljasjalkainen luumäkeläinen insinööri ikää 27v.
- Anonyymi
Hei yhden koulutuksen saanut kivikautinen "mukamas sivistynyt", oletko miettinyt luonteiden sopivuutta?
Aloittaja on vesikukko tai puukoira.
Jos itse olet tulirotta tai tulihärkä...?
Jos olet viisas, nimeä se valta, joka kieltää tämän virallisen kouluttamisen.
Mutta et ole viisas, koska et pysty todistamaan täällä mitään itsestäsi, ja kuin älytön alkuasukas, joka ei tiedä mitä on tuottaa yksilöä kohdistamatonta tunnuksetonta tekstiä...?
- Anonyymi
Betonin kovaa betonitehtaalta - aamusta iltaan!
Siellä niitä on vaikka kuinka paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015