Ville Valon ääni on kohtalainen, mutta
biisit eivät kulje ollenkaan.Melko harrastelija-bändin oloisia rallatuksia.
Muutenkin matkivat liikaa muita.Tekisivät edes suomeksi.Voisi toimia paremmin...
HIM
5
405
Vastaukset
- phoebe
hä? villellä on ihana ääni ja niitten musiikki on ihanaa ja vielä kaiken lisäksi ville linde on söpöjä..!! siis mä tykkään.. :D okei, ei kaikkien tartte tykätä mut mun mielestä ei ne mitää oo matkinu tai kölliny toisilt mitää..?? selitä
- HIM /,,/
miten voi olla suomen eniten myynyt bändi jos biisit ei kulje???
- ...
Miten voi olla? Ja pöh. HIM on just hyvä.
- lavs
jos HIM matkii niin mitä tekeekään 2000-luvun hanoi rocks eli negative???Mielestäni HIMillä on omaperäistä musiikkia...
- heartagramgirl
Matkii muita? Nehän on luonu kokonaan uuden musa-tyylin,eli Love Metallin.
Aikas huonot perustelut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220