Thaimaan matkailijat todellisuudessa vs. palstan kirjoitukset

Tässä kun portilla 40:ntä tulee odotettua hieman myöhässä olevaa Finnairin lentoa AY151 H:ki - Phuket, niin on hyvää aikaa katsastaa lähtöaulassa samaa konetta odottavia kanssamatkustajia.

Se mitä palstalla puhutaan Thaimaan matkaajista ei kyllä taaskaan ollenkaan toteudu tällä(kään) lennolla. On nuoria pariskuntia, on eläkeikää lähestyviä pariskuntia sekä keski-ikäisiä lapsiperheitä.
Minä yksin matkaavana miehenä olen todellinen poikkeus koneessa, ei näy känniläisiä, eikä ”örveltäjiä”.
Tietysti Phuketin lentojen väkiprofiili hieman eroaa Bangkokin lennoista, mutta ei silti kovin kauheasti.

6

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lento sujui ihan mallikkaasti ja vaikka lähti Helsingistä melkein 30min aikataulusta jäljessä, niin laskeutui Phukettiin 20min etuajassa ja kentälläkään ei passintarkastuksessa isompia ruuhkia.

Mutta sitten ei enään kaikki sujunut ihan suunnitelmien mukaan.
      Olin etukäteen varannut kentän vieressä olevasta vuokraamosta uuden (2023) 350cc Honda Forzan itselleni loma-ajokiksi, niin eihän siellä vuokraamossa sellaista ollutkaan vapaana, toinen heidän kahdesta uudesta Forzasta oli pitänyt palautua Venäläiseltä viokraajalta eilennä, mutta ei ole palautunut ja vuokraaja ei vastaa puhelimeen eikä pyörän olinpaikasta (eikä kunnosta) ole tietoja. Joten uudehko PCX nyt sitten tuli alle jolla hotellille joka vaikuttaa ihan miellyttävältä paikalta, hienoine näköaloineen.
      Lupasivat vuokraamolta olla yhteydessä jos/kun Forza palautuu ja tulevat hotellille pyörät vaihtamaan, mutta saa taas nähdä.

• Hieman yllätyin kun vuokraamosta aamupäivällä soittivat ja kertoivat että olivat saaneet tuon Uuden Forzansa takaisin ja jos sen vielä haluan niin toimittavat tänäin hotellille.
        No kyllähän minä mielelläni tuon (sinänsä ihan hyvin toimivan) PCX:n mielelläni päivitin tuohon uuteen Forza 350:een ja äsken kyseinen pyörä toimitettiin hotellille
        https://aijaa.com/tyHKGy

Pakko sanoa että aavistuksen olin skeptinen heidän selittelyille miksi en pari päivää sitten sovittua pyörää saanut, mutta ehkä selityksen pitivätkin paikkansa.

• santtu_1975X kirjoitti:

Hieman yllätyin kun vuokraamosta aamupäivällä soittivat ja kertoivat että olivat saaneet tuon Uuden Forzansa takaisin ja jos sen vielä haluan niin toimittavat tänäin hotellille.
        No kyllähän minä mielelläni tuon (sinänsä ihan hyvin toimivan) PCX:n mielelläni päivitin tuohon uuteen Forza 350:een ja äsken kyseinen pyörä toimitettiin hotellille
        https://aijaa.com/tyHKGy

Pakko sanoa että aavistuksen olin skeptinen heidän selittelyille miksi en pari päivää sitten sovittua pyörää saanut, mutta ehkä selityksen pitivätkin paikkansa.

Tässä nyt hyvpitään hieman kahden aiheen välillä mutta olkoon...

Eilennä tuli ajettua sellainen 120km tuolla Forzalla jonka sitten lopulta sain käyttööni ja pitää kyllä sanoa että tuo moottoripäivitys toki hyvää mallille. Aikaisemman version moottori (joka peruja aikaisemmalta mallisarjalta) oli hieman laiskahkon ja tasapaksun oloinen ja selkeä altavastaaja lähimmän kilpailijansa eli Yamaha X Max 300:n moottorille.
        Nyt uusi moottori on tuonut Hondan vähintään Yamahan rinnalle ellei ohikin, moottoria lukuunottmatta olen tuosta toisen sukupolven Forzasta aina tykännytkin.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­­­N­y­­­m­f­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Kyllä nyt kun on taasen vuoden tauon jälkeen hieman muutaman päivän ehtinyt Phukettia kulkemaan ristiin rastiin, niin kyllä se oma mielikuva vain vahvistuu, ihan valtaosa turisteista pariskuntia/lapsiperheitä ja yksinäiset miehet ovat kyllä erittäin. Pieni ryhmä kokonaisuutta.
      ”Tyttöbaarit enemmän taikka vähemmän hiljaisehkoja, mutta muissa ravintoloissa kyllä riittää väkeä ihan kohtuullisesti.

• Anonyymi

Palstan kirjoitukset perustuvat Pattayaan ja paikkakuntarakastuneisiin.

Perheet matkustavat toisaalle kuin Pattayalle ja kuten havaitset Phuketiin maksaen mielellään matkastaan enemmän, kuin vähemmän Pattayalle.

Tyttöbaarien aika alkaa olemaan jo vanha juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      253
      3482
    2. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      25
      3474
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2014
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1696
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      15
      1409
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1399
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      386
      1231
    8. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1159
    9. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      75
      1025
    10. Huominen haastattelu

Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏
      Ähtäri
      28
      1007
    Aihe