Thaimaan matkailijat todellisuudessa vs. palstan kirjoitukset

Tässä kun portilla 40:ntä tulee odotettua hieman myöhässä olevaa Finnairin lentoa AY151 H:ki - Phuket, niin on hyvää aikaa katsastaa lähtöaulassa samaa konetta odottavia kanssamatkustajia.

Se mitä palstalla puhutaan Thaimaan matkaajista ei kyllä taaskaan ollenkaan toteudu tällä(kään) lennolla. On nuoria pariskuntia, on eläkeikää lähestyviä pariskuntia sekä keski-ikäisiä lapsiperheitä.
Minä yksin matkaavana miehenä olen todellinen poikkeus koneessa, ei näy känniläisiä, eikä ”örveltäjiä”.
Tietysti Phuketin lentojen väkiprofiili hieman eroaa Bangkokin lennoista, mutta ei silti kovin kauheasti.

6

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lento sujui ihan mallikkaasti ja vaikka lähti Helsingistä melkein 30min aikataulusta jäljessä, niin laskeutui Phukettiin 20min etuajassa ja kentälläkään ei passintarkastuksessa isompia ruuhkia.

Mutta sitten ei enään kaikki sujunut ihan suunnitelmien mukaan.
      Olin etukäteen varannut kentän vieressä olevasta vuokraamosta uuden (2023) 350cc Honda Forzan itselleni loma-ajokiksi, niin eihän siellä vuokraamossa sellaista ollutkaan vapaana, toinen heidän kahdesta uudesta Forzasta oli pitänyt palautua Venäläiseltä viokraajalta eilennä, mutta ei ole palautunut ja vuokraaja ei vastaa puhelimeen eikä pyörän olinpaikasta (eikä kunnosta) ole tietoja. Joten uudehko PCX nyt sitten tuli alle jolla hotellille joka vaikuttaa ihan miellyttävältä paikalta, hienoine näköaloineen.
      Lupasivat vuokraamolta olla yhteydessä jos/kun Forza palautuu ja tulevat hotellille pyörät vaihtamaan, mutta saa taas nähdä.

• Hieman yllätyin kun vuokraamosta aamupäivällä soittivat ja kertoivat että olivat saaneet tuon Uuden Forzansa takaisin ja jos sen vielä haluan niin toimittavat tänäin hotellille.
        No kyllähän minä mielelläni tuon (sinänsä ihan hyvin toimivan) PCX:n mielelläni päivitin tuohon uuteen Forza 350:een ja äsken kyseinen pyörä toimitettiin hotellille
        https://aijaa.com/tyHKGy

Pakko sanoa että aavistuksen olin skeptinen heidän selittelyille miksi en pari päivää sitten sovittua pyörää saanut, mutta ehkä selityksen pitivätkin paikkansa.

• santtu_1975X kirjoitti:

Hieman yllätyin kun vuokraamosta aamupäivällä soittivat ja kertoivat että olivat saaneet tuon Uuden Forzansa takaisin ja jos sen vielä haluan niin toimittavat tänäin hotellille.
        No kyllähän minä mielelläni tuon (sinänsä ihan hyvin toimivan) PCX:n mielelläni päivitin tuohon uuteen Forza 350:een ja äsken kyseinen pyörä toimitettiin hotellille
        https://aijaa.com/tyHKGy

Pakko sanoa että aavistuksen olin skeptinen heidän selittelyille miksi en pari päivää sitten sovittua pyörää saanut, mutta ehkä selityksen pitivätkin paikkansa.

Tässä nyt hyvpitään hieman kahden aiheen välillä mutta olkoon...

Eilennä tuli ajettua sellainen 120km tuolla Forzalla jonka sitten lopulta sain käyttööni ja pitää kyllä sanoa että tuo moottoripäivitys toki hyvää mallille. Aikaisemman version moottori (joka peruja aikaisemmalta mallisarjalta) oli hieman laiskahkon ja tasapaksun oloinen ja selkeä altavastaaja lähimmän kilpailijansa eli Yamaha X Max 300:n moottorille.
        Nyt uusi moottori on tuonut Hondan vähintään Yamahan rinnalle ellei ohikin, moottoria lukuunottmatta olen tuosta toisen sukupolven Forzasta aina tykännytkin.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🔞 ­­­N­y­­­m­f­o­m­­­a­­­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Kyllä nyt kun on taasen vuoden tauon jälkeen hieman muutaman päivän ehtinyt Phukettia kulkemaan ristiin rastiin, niin kyllä se oma mielikuva vain vahvistuu, ihan valtaosa turisteista pariskuntia/lapsiperheitä ja yksinäiset miehet ovat kyllä erittäin. Pieni ryhmä kokonaisuutta.
      ”Tyttöbaarit enemmän taikka vähemmän hiljaisehkoja, mutta muissa ravintoloissa kyllä riittää väkeä ihan kohtuullisesti.

• Anonyymi

Palstan kirjoitukset perustuvat Pattayaan ja paikkakuntarakastuneisiin.

Perheet matkustavat toisaalle kuin Pattayalle ja kuten havaitset Phuketiin maksaen mielellään matkastaan enemmän, kuin vähemmän Pattayalle.

Tyttöbaarien aika alkaa olemaan jo vanha juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      79
      2478
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1921
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      145
      1691
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      117
      1684
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1649
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      22
      1407
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1397
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1299
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1180
    Aihe