Häneltä on kysytty presidentti tentissä missä ja mistä asiasta hän on valehdellut viimeksi.
Vastaus ollut: "Sitä en voi valitettavasti kertoa"!
Urpilaisella on niin paljon selkärankaa että hän olisi kertonut tuossa tilanteessa.
Minusta Urpilainen on ehdottomasti paras pressaksi. Hyvin suoraselkäinen nainen ja sanoo asiat niin kuin ne on.
Uskon että ei edes Putinin edessä kiemurtelemaan vaan uskaltaa sanoa asiat Suomea puolustaen.
Minun mielestä tähän ei kykene muut ehdokkaat täysin ..jotkut ei lainkaan.
Onko Halla-Aho rehellinen
10
354
Vastaukset
- Anonyymi
Nro.5 !!! 🙏☀️🥰🍒👍👏🕺
- Anonyymi
Tuleeko Hallaaho vaalikiertueellaan Iisalmeen?
- Anonyymi
Hallalle lähtee ääni minulta.
- Anonyymi
Halla-aholle ääni!
- Anonyymi
Juntit äänestää junttia.
Kuinka kävikään eduskuntavaaleissa. Eipä taideta ollakaan tyytyväisiä Persujen äänestäjien joukossa🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juntit äänestää junttia.
Kuinka kävikään eduskuntavaaleissa. Eipä taideta ollakaan tyytyväisiä Persujen äänestäjien joukossa🤣Anna sinä ääni Jutalle, että hän saa edes yhden äänen.🤣
- Anonyymi
Halla-aho ei lähde mukaan tuohon toimittajajien jallitukseen.
Joskus kysymykset ovat todella lapsellisia ja typeriä.- Anonyymi
Millaisen kysymyksen sinä itse esittäisit Halla-aholle?
- Anonyymi
Vai vielä persu presidenttiksi. Persupuolueen vaalipuheet ja teot hallituksessa ovat jotain muuta kuin mitä tältä köyhien ystävä puolueelta odotettiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881607
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151501- 981410
- 1201333
- 711281
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611027- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937