Viikonloppu tulossa ihmiset. Viikonloppu. Vielä kun huomisen jaksaa, niin arjen aherrus saadaan päätökseen tai jos on vuorotyö, niin voisiko koittaa ajatella, että saa känttyä pöytään?
Koittakaa nyt löytää edes jotain positiivista tästä elämästä? Ei se kenelläkään ole banjojen ja balalaikkojen kanssa tanssimista aina, mutta jokaisella pilvellä on kimmeltävä reunus. Kaipa kaikella on jokin tarkoitus.
Nyt joku viisas tulee sanomaan, että ei saa olla iloinen, niin tiedoksi hänelle, että ikävöin minäkin ja itkin viimeksi aamulla, vaan ei auta teknot taivasalla, kun on sen verran pakkasta.
Hyvää yötä.
Ei tarvitse kenenkään vastata.
Olen jo tottunut siihen.
Laitan tähän kuitenkin tuutulaulun, joka ei liity mihinkään muuhun kuin, että Legendaarinen Joonas vetäisee kauniin lemmenlaulun.
John Legend / All of me
https://youtu.be/450p7goxZqg?si=LoEupfuDH8SNyDGp
Mikä ihme täällä nyt on?
11
205
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoitustyylissäsi on jotain, no, ristiriitaista.
- Anonyymi
Sulla taitaa olla muitakin nimmareita ja sydämesi taitaa tosiaankin olla musta.
Huomenta 🥱
🐻Kiva aloitus🤗 niin niitä pieniä hyviä hetkiä on paljon jos jaksaa vaan etsiä.😉
Mukavaa viikonloppua mustasydän😊- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos kiitos, näin se on ja sitä samaa sinulle! 😊
Sun täytyy ite löytää se pos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997843- 1075607
- 2754871
- 494833
- 753604
- 512849
- 632595
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284