Monenlaisia asioita mitkä ei todellisuudessa ihastumisen merkkejä ole.
Harhaisena sitä laskee merkeiksi
7
258
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten🤔
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Voi mennä toisinpäinkin. Harhaisena ei huomaa selviä ihastumisen merkkejä. Harhat kun voi olla kumpaan suuntaan vaan. Täällä on niitä, jotka kuvittelee kaivattunsa kiusaavan, niillä on mennyt harhat sinne toiseen laitaan.
Näinkin voi tapahtua kyllä. Se vasta ikävältä tuntuu. Onneksi nykyään tiedän kaiken olleen omia harhoja.
- Anonyymi
Omalla kohdalla ei ole kyse harhoista. En vain ymmärrä mitään sanattomia signaaleja. Enkä osaa ajatella että nainen tykkäisi juuri minusta, olen niin tottunut siihen ettei ketään kiinnosta. Olen itsekin kyllä liian mielenkiinnoton ja uupunut. Onneksi se nainen ei ole yrittänyt lähestyä minua.
Ihastus/rakkaus ovat oikeastaan mielikuvituksen tuotetta.. ..vaikee ottaa kantaa kun asiat vain toimivat/vaikuttavat meihin niin monin eri tavoin…
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481