Löysin kerran Lidlin pakastealtaasta tällaisen tuotteen ja heti ensi kerran sitä maistaessani tykästyin tähän tuotteeseen valtavasti. Se on ihan järjettömän hyvää ja ostan sitä melko usein.
Nytkin oli gratiini uunissa ja odotan jo että pääsen herkuttelemaan tämän parissa. Se on minulla lisukkeena ja nytkin minulla on sen kanssa Risoton riisi-kauraseosta, kuullotettuja tomaatteja, kurpitsaa ja kanafilettä.
Lisäksi ostin, ei niin terveellisiä, peruna ja vihreätä ColeSlaw-salaatteja.
Tämä ruoka ei ole siitä terveellisemmästä päästä, mutta aina ei voi mennä terveys edellä. :))
Jokainen kaipaa hemmotteluhetkiä.
Punajuuri-sinihomejuustogratiini, iso suositus tälle!!
10
801
Vastaukset
- Anonyymi
Sipulilla pilattu tuokin, ei tarvitse edes maistella.
- Anonyymi
On valmistettu Suomessa, mutta kuka on valmistaja?
- Anonyymi
Varmaan ihan hyvää. Tosin mun pitänee lisätä sinihomejuustoa ihan huomattavasti. "Valmis puuroissa " makua liian vähän. 😐
Tv TimmyH- Anonyymi
Huomattavasti lisää terveyshaittoja, niissähän on valtavasti rasvaa ja suolaa, ei kannata käyttää kuin hiukan makua antamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomattavasti lisää terveyshaittoja, niissähän on valtavasti rasvaa ja suolaa, ei kannata käyttää kuin hiukan makua antamaan.
Mielummin epäterveellistä ja hyvää kuin terveellistä ja paskaa. Toki kohtuus kaikessa. Mut, YOLO..
Tv TimmyH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin epäterveellistä ja hyvää kuin terveellistä ja paskaa. Toki kohtuus kaikessa. Mut, YOLO..
Tv TimmyHPitäähän sitä joitakin paheita itselleen sallia kun ei kaikella mässäile. Itse käytän sinihomejuustoa lähinnä vain pizzan päällä, yksi pala riittää 3-4 pizzalle, joskus keittoihin ja vaikka makaronilaatikkoon kun sattuu olemaan. Kana-sinihomejuusto kastikeainekset ovat hyviä, mutta ei löydy enää aina kaupasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäähän sitä joitakin paheita itselleen sallia kun ei kaikella mässäile. Itse käytän sinihomejuustoa lähinnä vain pizzan päällä, yksi pala riittää 3-4 pizzalle, joskus keittoihin ja vaikka makaronilaatikkoon kun sattuu olemaan. Kana-sinihomejuusto kastikeainekset ovat hyviä, mutta ei löydy enää aina kaupasta.
Mulla yks pala riittää kahteen. Anteeksi vaan Valio, mutta monet muut sinihomejuustot ovat parempia. Paljon voimakkaampia, esim Stilton..
Tv TimmyH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla yks pala riittää kahteen. Anteeksi vaan Valio, mutta monet muut sinihomejuustot ovat parempia. Paljon voimakkaampia, esim Stilton..
Tv TimmyHMinä laitan lisäksi muuta vähärasvaisempaa juustoa, makua saa lisää paprikakastikkeesta, kinkusta, herkkusienestä, oliivista, ananaksesta, tomaatista, pepperonesta, oreganosta... Valmispizzassa lisäksi meetwurstia kun siitä tuunaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä laitan lisäksi muuta vähärasvaisempaa juustoa, makua saa lisää paprikakastikkeesta, kinkusta, herkkusienestä, oliivista, ananaksesta, tomaatista, pepperonesta, oreganosta... Valmispizzassa lisäksi meetwurstia kun siitä tuunaa.
Mä tykkään laittaa emmental mozzarella sekoitusta. Kait ne prosentin - kaksi vähärasvaisempaa on. 😆
Mut hyvältä kuulostaa, aika lailla samoilla linjoilla ollaan. Mut mikä on tuo paprika kastike? Paprika majo?
Tv TimmyH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään laittaa emmental mozzarella sekoitusta. Kait ne prosentin - kaksi vähärasvaisempaa on. 😆
Mut hyvältä kuulostaa, aika lailla samoilla linjoilla ollaan. Mut mikä on tuo paprika kastike? Paprika majo?
Tv TimmyHItsetehtyä, tomaattia ja mausteita mukana, netistä löytyy ohjeita, valmiitakin taitaa olla.
Aurassa onkin näköjään "vain" 29% rasvaa, joissakin paljon enemmän, käytän 15% lisänä niin on selvästi vähemmän.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728