http://www.heartagram.com/news/
tuol lukee "Your Sweet 616"! Siis mitä toi nyt on?
Mä oon kyl lukenu et pedon merkki oliski 616 eikä 666,mut eikai ne muuta ton biisin nimee!?
Ja sit mä oon kuullu et Villellä on uus tatuointi. onko tietoo et mikä/missä se on?
ja muuten,Ville on myös luvannu kasvattaa hiukset takas! :)
mitäh?!
10
808
Vastaukset
- ,,,,
http://himtour.buzznet.com/cat/
oisko siis pieni lisäys tohon vaaanhaan tatskaan?
mitähän siinä lukee? :P- on nykyään
tutkimusten mukaan 616, ei 666. jotain saatanajuttuja.
- MstrOfPupts
Joo todellakin tiedemiehet ovat tutkineet, että pedonluku olisinkin 616 eikä 666. Läppä siis se your sweet 616.
Uus tatska on suomalaisen kirjailijan Timo K. Mukan lapsuuden kuva. Paikkaa en nyt heti muista..- lavs
uusi tatuointi ja mun mielestäni ville ei ole luvannut kasvattaa hiuksiaan vaan kommentoi että ne kasvavat kuitenkin koko ajan. uudet hiukset on ihanat
- .kandee.
lavs kirjoitti:
uusi tatuointi ja mun mielestäni ville ei ole luvannut kasvattaa hiuksiaan vaan kommentoi että ne kasvavat kuitenkin koko ajan. uudet hiukset on ihanat
.palvoo silti sitä ukkoa, vaiks ihana oliski.
- bella
lavs kirjoitti:
Njooh... Mut pitkät on kuitenki paremmat.
- vilkkubaba
tiedemiehet ei liity siihe mitenkää "tiedemiehet tutkinu" lukekaa raamattua ni sit tiiätte ei se mitenkää voi muuttua ja jotku väittäää et se on laskettu hitleristä sun muista mulkuist oha se totta et jotku on laskenu sen hitlerin nimest 666 mut silti
- ...
soundin mukaan ville otti kaliforniassa timo mukan muotokuvan...
- ...
Joo,senkin,Mut ku sil oli se S-tatuointi,ni siihen päälle se on ottanu heartagramin.
- vilkkubaba
... kirjoitti:
Joo,senkin,Mut ku sil oli se S-tatuointi,ni siihen päälle se on ottanu heartagramin.
tota miten muka pedon numero ois vaihtunu?!?
ja ette vissii tiiä mist se on tullu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1013184- 1471993
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä351962- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871433- 1231351
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210