https://www.talouselama.fi/uutiset/kryptovyyhti-yli-100000-euron-sijoituksia-jumissa-coinmotionin-korkotililla-varoja-hallinnut-yhtio-teki-miljoonatappiot/45e749d9-eafd-43a7-b088-2246a4e4a9a7
Mitä tuon linkin takana on, on vain tilaajille? Kauppalehdessäkin oli sama artikkeli.
Suomalaisen Coinmotionin korkotilillä kryptot jumissa
6
709
Vastaukset
- Anonyymi
Tämähän on jo vanha juttu. Sinne jäi omatkin bitcoinit ja ethereumit. Ei olisi ikinä pitänyt laittaa korkotilille yhtään mitään. Onkohan tuolla enää turvallista säilyttää coinejaan?
- Anonyymi
Joo, vanha juttu mutta nyt uudestaan lehdissä näköjään. Coinmotion ei ole itse tiedottanut enää mitään, niin ajattelin olisiko tuossa jutussa ollut jotain infoa jatkosta.
- Anonyymi
Kryptoissa kaikki perustuu aina tyhmien huijaamiseen. Ei ole ollut yhtään poikkeusta. Tuotot maksimoidaan pitkällä tähtäimellä. Tyhmät kuvittelevat olevansa viisaita tai jopa neroja vuosikausia.
Firman tappiotkin ovat usein vain lähipiirin voittoja.
Miksi joku jakaisi ilmaista rahaa tyhmille? Ja miksi tyhmien sijoittama pääoma pitäisi palauttaa takaisin heille? Sille löytyy aina parempaa käyttöä.- Anonyymi
Kaikki tyhmät pitäisi automaattisesti määrätä maksamaan sijoittamansa pääoman verran sakkoa. Ja päälle tietysti viivästyskorko. Eikä mistään saisi valittaa minnekään.
- Anonyymi
jeps, ja coinmotion luovuttaa kiltisti Suomen verottajalle kaikki krypto omistuksesi :) Joten itse suosittelen mielummin esim Gate.io pörssiä laajan valikoiman sekä turvallisuuden vuoksi. https://www.gate.io/signup/UVBFVAtd?ref_type=103
- Anonyymi
Kaikkea mitä huijarit täällä suosittelevat ja jekelevat linkkeinä, on aina poikkeuksetta huijausta. Samaa huijausviestiä kopioidaan kymmeniin eri paikkoihin. Miettikää miksi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239