Rakennuttaa tuhansia kuutioiota Oulun sairaalaan lisä tilaa. Tilat ovat suurimmaksi osaksi tyhjillään kun ei ole lääkäreitä ja hoitajia tarpeeksi entisiinkään.
Ne tyhjät seinätkö nykyään hoitavat potilaat? Rahat uppoaa sinne ja muualla ajetaan alas palvelut.
Tämäkö olikin SOTEn alkuperäinen tarkoitus? Tämäkö varmistaa hoitoon pääsyn tasapuolisesti asuin paikasta riippumatta.
Miksi politikot ja tämä Pohteen satapäinen johtajisto valehtelee meille päin silmiä????
Pohteella oli kiire
3
546
Vastaukset
- Anonyymi
Marin teki virheen hyväksymällä tämän toiminnan. Liukeni sitten maailmalle lesottamaan.
- Anonyymi
Tyypillistä menoa Suomaan politiikassa. Pääasia, että saa itse matkustella ulkomailla, vaikka sitten yksityislennoilla. Bensan hintaa ylös, niin rahaa riittää, ellei vanhusten ja sairaitten plus lasten osallisuus riitä. Kansa matkustelee kaukomaille edustajiensa perseillä, itse tekee samat työt kotona netissä.
- Anonyymi
Vaikka Pohteen rakennuttamille sairaalatiloille ei hoitajia palkattukaan rahanpuutteen takia, niin toki kaikki suuripalkkaiset johtajat ja esimiehet palkattiin ja niille kaikki kunnon edut. Sitten rahat loppuikin eikä riittäneet hoitajiin.
Tyypillistä ja tunnusomaista Suomen poliittisessa elämässä ja poliittisten eläinten normaalikäytöstä täällä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903265
- 883043
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191842- 301767
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341379- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319