Halaus unessa

Anonyymi-ap

Näin niin ihanaa unta viime yönä. Sain halata ja suudella ihastustani, tunteideni kohdetta. Tuntuu kuin meillä olisi yhteys unieni kautta. Toki olen hänen ihanuuttaan ajatellut päivätajunnassakin, ja fantasioinut siitä, miten voisimme päätyä yhteen ja millaista se olisi. Välillä tulen "synnintuntoon" ja tunnen syyllisyyttä ajatuksistani ja haaveistani, koska valitettavasti hän on perheellinen mies. Ja kaunis vaimo ja ihana perhe hänellä onkin!
En tietenkään ikinä tekisi mitään tekoja, tai hakeutuisi hänen peräänsä, enkä edes flirttailisi. Tämä ihastumiseni toki kertoo omasta vajavuudestani. On minulla omakin elämänkumppani, vaan suhteemme on jo vuosia ollut monien henkilökohtaisten vaikeuksiemme takia enemmän sellainen ystävyyssuhde. Että omassa liitossa varmasti olisi syytä käydä asiat läpi ja miettiä halutaanko elää yhdessä vai voisiko rakkaus vielä syttyä. Tahdolla olla yhdessä on selvitty jo kohta kaksi vuosikymmentä. Halut ei vaan enää herää Ajatukset karkaavat naapurin mieheen, miettimään miltä tuntuisi olla haluttu ja miltä uuden miehen kosketus voisi tuntua. Ihmisen eloon tämä kai kuuluu. Synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Onneksi on tällainen suomi24-kanava jota voi anonyymisti käyttää vähän varaventtiilinä. Ihailen häntä kaukaa, naapurin nurmikko näyttää niin houkuttelevalta.

4

1340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika monella samanlaista?

• Anonyymi

Voin heittää ensimmäisen kiven.

Lähden kävelemään suhteesta, joka ei toimi, en haikaile varattuna muiden perään, varsinkaan muiden varattujen.

• Anonyymi

Koirat pitää kyllä huolen ettei nurmikko juurikaan ehdi kasvaa...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      87
      3196
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3033
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1862
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1822
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      28
      1722
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1691
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      33
      1345
    9. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1327
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1309
    Aihe