Itsellä ja parilla kaverilla täysin samat kokemukset. jopa 4 mg pusseista jostain paha olo. Mitä helvettiä noihin laitetaan? Joko nikotiinipitoisuus on täysin muuta kuin ilmoitetaan tai sitten joku muu ainesosa saa aikaan pahan olon.
Velo Mint 6 mg..paha olo.
Pure Nordic 4 mg..paha olo
Ja muitakin 4 mg pusseja mitkä tekee saman.
Sitten 8 mg Lundgrens, ei pahaa oloa. 9 mg Zyn Ginger&Blood Orange, ei pahaa oloa.
Aiemmin kun 4 mg oli maksimi niin tilasin vaikka mitä 4 mg pusseja ja ei pahaa oloa. Shiro True North oli loistava 4mg pussi. Sai nikotiinin positiiviset vaikutukset sopivalla annoksella ja ei valu eikä mitään ylimääräistä makeutusainetta tms.
Kunnes tuli nää super kovaa poraavat pussit mistä jostain tuli jo 4 mg paha olo. Ja olen entinen Kapten Extra Stark käyttäjä missä on se 16 mg/pussi, ilman pahaa oloa. Vittu Odens CD aiheuttaa vähemmän pahaa oloa kun noi jotkut 4-6 mg pussit. Joku ei täsmää.
Kuullut muiltakin samaa kokemusta. Mikä hitto tohon on syynä? Helpottaa lopettamista moiset kura tuotteet. Olinkin jo 6kk ilman mutta taas sorruin ostaa noita paska pusseja. Menee roskiin.
Miedot nikotiinipussit tekee pahan olon, vahva nuuska ei. Miksi?
7
1253
Vastaukset
- Anonyymi
olen huomannut että chapo merkkiset pussit tekee myös pahaa oloa, nikotiinia niissä on 13,2 mg per pussi.
Nikotiinipusseissa on paljon eroja eri Brändien osalta. Kannattaa rohkeasti kokeilla eri Brändien tuotteita ja löytää juuri itselle sopiva tuote. Eroja on niin maun kuin eri sidosaineiden välillä. helposti nämä "halvat" ja ei niin laadukkaan pussit voivat aiheuttaa erilaisia ei toivottuja sivuvaikutuksia monissa käyttäjissä, kuten esimerkiksi huonoa oloa. Suosittelen tutustumaan laatu brändeihin osoitteessa: https://www.tukkupussit.fi/ Esimerkiksi KOZMOn tuotteet ovat erittäin laadukkaita niin maun kuin pussin sisällön puolesta : https://www.tukkupussit.fi/c/brandit/nikotiinipussit/kozmo
- Anonyymi
Velon pussit aiheuttaa mulle oksettavan olon. Esim. Velo Max Freeze. Se haiseekin ihan kuin joku tuju puhdistusaine. Esim. Dopen 20 mg pussit ei aiheuta edes usein käytettynä. Nikotiinimäärästä paha olo ei johdu, vaan muista kemikaaleista. Että jotain törkyä Velon pusseissa on.
- Anonyymi
Täälläkin paska kokemus velon pusseista. Tänään menin kiireessä ostamaan velon kiekon kun useat merkit oli loppunu ja piti nopeesti joku napata. Virhe, tulee helvetin oksettava olo jo parin minuutin jälkeen, eikä pitäis itelläkään olla nikotiinipitosuudesta kiinni. Kyseessä siis velo ultra freeze 14mg/pussi. Roskiin lensi loput
- Anonyymi
Ihminen pärjää ilman päihteitä. Hyvä että haluat lopettaa
- Anonyymi
suosittelen lopettamista, tai sit mun linkin kautta ostamista 3€ purkki
https://nicoprof.com/?ref=vpvvbqzz - Anonyymi
Samat kokemukset. Ei todellakaan ole samaa tavaraa näissä kuin nuuskassa. Vastaavat kokemukset monilta kavereilta jotka tottuneet vahvoihin nuuskiin kuten Odens, ainoastaan nikotiinipussit aiheuttavat tätä pahoinvointia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728