ja pitää ladata uusi sovellus Play:sta...epäilyttää. Ikinä ei ole tällaista tehnyt.Mitä tehdä?
OP mobiili herjaa että sovellus on vanhentunut
13
2947
Vastaukset
- Anonyymi
Eikun päivitä se op-sovellus, ei sitä uudestaan tarvii latailla. Toivottavasti android-versioisi on tarpeeksi uusi, olikohan vaatimus vähintään 8
- Anonyymi
Päivitä OP-sovellus Play-kaupasta. Jos ei se auta, niin puhelimen käyttöjärjestelmä on vanhentunut. Jos sitä ei voi päivittää, niin edessä on uuden puhelimen hankinta.
- Anonyymi
Päivitä se sovellus, jollei onnistu heitä puhelimella vesilintua.
- Anonyymi
Päivität sen softan sieltä Google Playsta. Mikä on taas niin vaikeeta?
- Anonyymi
Jos kännykkä ei toimi, niin parasta siirtyä muihin kanaviin.
Kaipa sinulla on tietokone, tai tablettikin.
Minulla eo ole koskaan ollut mitään pankkisovellutusta ja hyvin tulee toimeen. - Anonyymi
Käyttelen menestyksellisesti Poppi-pankin salasanalistaus käyttöliittymää suoraan nettiselaimella nou weird problems :D
- Anonyymi
Tämä ilmoitus tuli taplettiin .
Puhelimessa toimii entiseen tapaan.
Pitää miettiä onko tarvetta ladata uutta sovellusta?- Anonyymi
Ei aukea
- Anonyymi
Sama minulla ja puhelimen käyttöjärjestelmä on ok.
- Anonyymi
...eikä anna päivittää...
- Anonyymi
Mulla Iphone13 pro (eli kohtuu uusi) ja puhelin päivitetty ja op-mobiilikin päivitetty uusimpaan versioon ja silti herjaa samaa
- Anonyymi
Muistakaa päivittää se puhelinkin joskus, siis järjestelmä ja tietoturva päivitykset ja sen sellaista. Sovellukset päivittyy itsestään jos lupa vaan on annettu ja määritelty käytetäänkö wifiä vai mobiili-dataa päivityksiin. Jonkun kerran nähnyt kun ollaan hämmästelty miksei päivity. Puhelin on pelkästään mobiiliverkossa, oletuksenahan se haluaa käyttää wifi-verkkoa päivitellessään mutta omistajallahan ei semmoista ole ollut ja vaikka olisikin niin ei ole osannut laittaa päälle.
- Anonyymi
KÄDETÖN APINA! ON AP.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289