Jotain sivustoja tai ylipäätään vinkkejä :)
Mistä löytää sugardaddy
11
522
Vastaukset
- Anonyymi
Sun ikä ja millainen sitten olet?
- Anonyymi
Oon teini-ikäinen tarkemmin en haluu kertoo. Oon tosi sosiaalinen ja pirteä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon teini-ikäinen tarkemmin en haluu kertoo. Oon tosi sosiaalinen ja pirteä :)
Mie tapailin yhtä tyttöä jonka kanssa käytiin syömässä, ostoksilla ja esim se sai vaatekaupassa valita mitä halusi itselleen ja ostin.
Autoin joka kuukausi laskuissa 200-1000 euron edestä vielä, tapailtiin neljä vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mie tapailin yhtä tyttöä jonka kanssa käytiin syömässä, ostoksilla ja esim se sai vaatekaupassa valita mitä halusi itselleen ja ostin.
Autoin joka kuukausi laskuissa 200-1000 euron edestä vielä, tapailtiin neljä vuotta.Mitä kautta tapasit työn? Oliko joki nettisivu tai jotain vastaavaa. Haluisin itsekkin löytää jonkun luotettavan sugardaddyn :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kautta tapasit työn? Oliko joki nettisivu tai jotain vastaavaa. Haluisin itsekkin löytää jonkun luotettavan sugardaddyn :)
Hän itse otti yhteyttä facen kautta yllättäen 😂🤷♂️
Hän on jälkikäteen kertonut miten vahva henkinen yhteys meillä oi ja miten kohtelin kuin prinsessaa, miten hemmottelin ja sain tuntemaan kauniiksi. - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sugardaddy 06-alueelta löytyy, kik: sokuripapa
- Anonyymi
Sokuripappa on rahaton luuseri.
- Anonyymi
Makea kysely! :)
- Anonyymi
Onko nuorilla tytöillä sugardaddyjä?
- Anonyymi
Oon kolmetoista ja mulla on daddy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259