Puohitie on muuttunut rauhalliseksi perhelähiöksi.
Sontasepot eivät enää myy persettä ja kotipolttoista ponua porraskäytävissä. Tämä on lopettanut sontaseppojen ostoksilla käynnin Puohitiellä.
Syynä hiljaisuuteen on Kylmiksen häviäminen maisemista.
Kylmis lähti viime viime kesänä päihdehuollon järjestämälle matkalle Korkeasaareen. Sisäänpääsyssä ei ollut ongelmaa, mutta henkilökunta ei päästänyt Kylmistä ulos ihmisten pariin.
Puohitie on hiljainen
8
334
Vastaukset
- Anonyymi
Käsittämättömiä välikohtauksia siellä kuitenkin välillä tapahtuu ja poliiseja piha täynnä, joskus ihan konepistoolit mukana ja sellaiset panssarit.
- Anonyymi
sauna_timppa kirjoitti:
Älä Kylmis hupata. Joku voi vielä uskoa nuo sun horinat
Olen lukenut uutisista.
Anonyymi kirjoitti:
Olen lukenut uutisista.
Mahtaa olla fake news nimittäin uusin uutinen puohitieltä on kohta 10v vanha juttu missä kerrottiin että puohitiellä on uhkailtu leikkipyssyllä
- Anonyymi
Onko Kylmisken kämppä siis vapaana? Mietin jos vuokraisi sen ja jatkaisi perinnettä....
-Sodomiittikylmis - Anonyymi
Săilă asuu Puohitiellä Maikkulassa
- Anonyymi
Kylmis on kuollut. On aika jollekin toiselle ryyppy-kuninkaalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmis on kuollut. On aika jollekin toiselle ryyppy-kuninkaalle.
Vastahan se heräsi henkiin jo 62 kerran.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1053322- 1472003
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä352002- 1041951
- 1211763
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851607
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871443- 1231361
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241220