https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010283851.html
Kankaanpäässä sekoiltiin viikonloppuna
Kankaanpäässä on sekoiltu alkoholin sekä huumeiden kanssa.
Kankaanpään yöelämä on villi länsi jossa huumehörhöt ja juopot tekevät mitä huvittaa
10
891
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan mahtoi Venkun juoppokuski olla....
- Anonyymi
Tästä tulee vain yksi henkilö mieleen.... 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olle se ketä epäilet, siltä otettu kortti pois aikoja sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olle se ketä epäilet, siltä otettu kortti pois aikoja sitten.
Ei se autolla ajamista estä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen, että jos olisi ko. henkilö ollut, olisi se uutisessa mainittu ("ajoi kortitta tms.")
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Outoa että kemistit eivät joudu kovempaan tuomiojonoon. Alkoholiistit ja huumehörhöt tulisi tuomita 2x kovemmin kuin selvät.
- Anonyymi
Vaikee se on selväpäisiä rattijuopumiksista tai huumeista tuomitakin..
- Anonyymi
elämänsä pilanneelle juopolle joka rikkoo lakia ajamalla kännissä ja välittämättä muihin ihmisiin kohdistuneeet mahdolliset uhat . Rattijuoppo aiheuttaa turhia kolareita jopa yliajon jonka jälkeen seuraa ruumiillinen vamma tai kuolema. Surkeaa kun näitä tapuksia joka viikko lööpeissä jotka koheltaa ympäripäissään autoilla ja sitten jopa kehtaa väittää ettei ole syyntakeisia,,,,haloo aikuiset ihmiset,, ei mitään selkärankaa, monesti itse selviää naarmuitta ja jatkaa tekosiaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717