Nyt on nälkä

Anonyymi-ap

Kun pääsen kotiin, syön lihapiirakan ja sen jälkeen menen rollsiin syömään jonkun hampurilaisaterian.

15

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi tämä palstan näkymä ns laajenee senioripuhelimen näytön tapaiseksi?

• Anonyymi

En tiedä.

• Anonyymi

Se johtuu sinun seniori käyttäytymisestä. Onhan se kuitenkin älypuhelin.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä.

Mukavaahan se vaan on, että aloitukset varmasti näkyy tarpeeksi hyvin, ettei tarvitse monokkelia kaivaa taskusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se johtuu sinun seniori käyttäytymisestä. Onhan se kuitenkin älypuhelin.

>simiti<

Ei välttämättä jos se on doro puhelin eli seniori puhelin

• Anonyymi

Mitä jos laihduttaisit itsesi työkykyiseksi ja ihmisen näköiseksi.

• Anonyymi

Anna nyt jumaluta ihmisten syödä ja olla muutenkin rauhassa! Vituttaa tollaset 🤬😡🖕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna nyt jumaluta ihmisten syödä ja olla muutenkin rauhassa! Vituttaa tollaset 🤬😡🖕

Me muut joudutaan maksamaan sinun elämisesi ja hoitokulut, itse aihettamistasi sairauksista. Onneksi paapominen loppuu kohta, kun valtion velkahanat menee kiinni, samalla loppuu sinukin mussuttaminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me muut joudutaan maksamaan sinun elämisesi ja hoitokulut, itse aihettamistasi sairauksista. Onneksi paapominen loppuu kohta, kun valtion velkahanat menee kiinni, samalla loppuu sinukin mussuttaminen.

Sinulla taitaa itsesi kanssa riitelevä mies olla kehonkuvassa jotain ongelmia, taidat olla pönäkässä kunnossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuin kyllä ihan yleisesti siitä et mua vituttaa tollaset toisten syömisiin ja painoon puuttuvat apinat mut kyl mua vituttaa myös tollaset omahyväiset pellet jotka luulevat kannattelevansa yksin kavereidensa kanssa tätä maata ja kaiken olevan vain mustaa ja valkoista. Elä vain sitä omaa elämääsi ja anna ihmisten olla.

• Anonyymi

En heti jaksa mennä.

• Anonyymi

Lataan ensin puhelimen akun täyteen.

• Mää oon huomannu, et nälkä lähtee kaiken paremmin tukevalla ruualla. Ku lounastaa herkkupalvigryynimakkaraa ja herkkusavupekolii pottumuussin kera, niet rasva tursuu suupielist ja sit vielä jälkikseks jädeetä ja mansulahilloo, niin ihan voi kylläsenä ottaa niiku ruokalevot.

Ja sit silmällisten jälkeen on taas uus nälkä, nii ei ku sama uulestaan. Liitukaulella 65 miljoonaa vuotta sitten oli tyylyttävä ruohoon, mut ei me enää sillei.

• Anonyymi

Hyvää perntai-iltaa terveisin

Keijo Kikkelitön

• Anonyymi

Mä haen raflasta kaks pitsaa tupla täytteillä ja kaljoo menee viikonlopun , röyh !

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe