Palstan visailijaisäntien ollessa estyneitä, linkitän MeNaiset-lehden lukijakerhon puolesta eilisen visan, jossa kysellään maallisia ja vähän maan ulkopuolisiakin asioita.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010291131.html
Heti eka kysymys meni väärin, vaikka väittivät että oli helppo. Harkitsen protestin jättämistä kysymyksestä. Lähden laskemaan maailman meriä.
MeNaiset, Maantieto-visa
7
334
Vastaukset
- Anonyymi
Ei alkanut päivä onnellisesti: kahvinkeitin pursui yli ja
heti kaksi ekaa kysymystä meni väärin :( siihen loppui tämä tietovisa!
kyssärit: 1. montako valtamerta on 2. montako maanosaa maapallolla on
Otan Kalevalan tiedon tuojaksi, ja aikanaan kenties "Lasken laulellen vesiiä..."Vaka vanha Väinämöinen
Laski laulellen teoreet
Tisiä keskivesiä
Laski myös valtameriä
Jotenkin eteläisen Jäämeren voi määritellä omaksi merekseen siten että siellä merivirta ja tuulet pyörit vinhaan lännestä itään. Mutta mitään pinnanmuotojen rajaamaa erillistä aluetta ei ole.- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Auts, 8/13.
Muutama huti. Harmi, ettei ollut vihjeitä tarjolla. Kiva ja haastava testi. 🙂
"Tuloksesi: 11 / 13
Huippuarvosana!
Wohoo, todennäköisesti saisit maantiedon kokeesta näillä tietotaidoilla huippuarvosanan, voit siis taputtaa itseäsi antaumuksella olalle. Onneksi olkoon – tällä tuloksella kehtaa rehvastella!"
Kiitos testistä! 😁Tuloksesi: 11 / 13
Huippuarvosana!
Wohoo, todennäköisesti saisit maantiedon kokeesta näillä tietotaidoilla huippuarvosanan, voit siis taputtaa itseäsi antaumuksella olalle. Onneksi olkoon – tällä tuloksella kehtaa rehvastella!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204