Mies ja korkkarit

Anonyymi-ap

Onko Tampereella muita miehiä ketä kiinnostas kulkea kesällä korkkareissa?

Itse haluisin pistää päälle kireet mustat legginssit ja punaiset korkea korkoiset korkkarit. Olisi niin mahtavaa kävellä kadulla 👍.

En ole homo enkä transu. Hieman kiinnostunut ristiinpukeutumisesta. Ja korkokengistä.

Mies 43 v Tampere

20

1109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostaako muita miehiä yleensä laittaa korkkarit jalkaan? Ketään muuta kellä sama fetissi?

-ap

• Anonyymi

Hyppää Tammerkoskeen hönö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyppää Tammerkoskeen hönö

Korkkarit jalassa ehkä

• Anonyymi

Tykkään laittaa korkkarit jalkaan. Jokin maltillisella korolla oleva nahkainen nilkkuri tai avokas tuntuu jalassa mahtavalle.

• Anonyymi

Mulle pitää olla korkoa. Kunnon piikit.
        Ja mustat legginsit korostas hienosti punasia korkokenkiä tai sit pillifarkut, mut nekin mustat.

Kannattaa katsoa googlesta hakusanalla:
        Man high heels

Löytyy siistejä tyylikkäitä miehiä ja varmasti ihan hetskuja.

• kuulostaa mielenkiintoiselta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ite oot spede🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minkä kokoisia korkkareita on käytössä. Harmittavan kalliita ja suppea valikoima miesten kokoisia korkoja

• Anonyymi

Minulla on käynyt hyvä tuuri kun jalan koko on vain 40/41, pystyn ostamaan korollisia kenkiä ihan normaalikaupoista Suomesta.

Isompia kokoja myy muutama liike suomessakin, mutta jos mitään erikoisempaa haluaa niin pitää uskaltautua tilaamaan ulkomailta. ebay, aliexpress ja muut vastaavat on pullollaan isoja miesten kokoja korollisista kengistä.

Itse olen tilannut paljon kenkiä aliexpressin kautta, kokoa valitessa pitää luottaa jalan kokoon mitattuna, ei kokotaulukon normaaliin suomalaiseen/eu kokoon! Isoja kokoja löytyy mm. merkeiltä jialuowei ja onlymaker, melkein mallista kuin mallista on kokoja 46 asti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Korkeat korot on upeita! Mahtavia katsella, ja himottaa saada koskea!

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

😋 K­­u­u­m­­­a­t­­ ­­­t­y­t­ö­t­­­ ­­o­d­­­o­t­­t­­­a­­­v­­­­­a­­­t­­­ ­­s­­i­­­n­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18316092

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Moikkelis kaikki korkkarifanit. Olen löytänyt kierrätyskeskuksesta ihania korkkareita joilla kopistelen pitkin laitoksen lattioita muuten täysin alasti. Välillä käärin itseni tiukkaan sellofaaniin ja päästelen sinne kuset ja paskat
      47VAITOKOPROFAGIRANE

• Anonyymi

Kyllä on..eilenkin ajelin korkosaappaissa ja kävin ulkoilemassa...

• Anonyymi

Moikka, missä päin ulkoilit? Olisiko mahdollista joskus nähdä sinut korkosaappaissa

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tuntuisiko miehistä hyvältä jos mies hieroisi haaroistanne valkoisilla kuluneilla koon 44 ballerinoilla? Tai haluaisiko joku vaikka laueta niiden päälle?

• Anonyymi

Uu­s­i sek­si­­­tea­­tteri ava­­­utu­u Su­omeen! Ku­tsu­­­mme kai­­kk­­i­. Il­mo­­it­­tau­tum­ine­n ry­­hmä­­ämm­­­e tä­­­äl­­­l­­­ä 👉 http://arara-ik.com/H/X6w2M7

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1943
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1877
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1449
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe