Minä olen muuttamassa sinne lähiaikoina ja haluaisin tietää, että minkälainen paikka se mielestänne on? Mitkä ovat sen hyvät ja huonot puolet ja onko se mielestänne hyvä vai huonompi paikka asua kuin sen lähikaupungit kuten vaikka alajärvi ,seinäjoki ja kauhava
Minkälainen paikka Lapua on asua?
26
638
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan loistava paikka. On täällä kyllä niitä tyytymättömiä valittajiakin, jotka näkevät kaiken negatiivisena. Sen huomaat hetken päästä tällä palstalla.
- Anonyymi
Paljon Lapuasta kertoo se että nuoret kuolevat aika usein oman käden kautta. Koulukiusaamista on eritysesti Lapuan yläastella, eikä löydy tahoa, joka "puhaltaisi pelin poikki".
- Anonyymi
Ihan hyvä paikka. Sukurutsaa ja sodomaa esiintyy tosi paljon. Huomaat sen kyllä.
- Anonyymi
mäkin muutan sinne sukulaisten luo jippiii....
- Anonyymi
Seinäjoen nukkumalähiö ilman kauppoja.
- Anonyymi
ensinnäkin et ole muutamassa vaan olet provokaatio ,,hemmo joka yrittää aiheuttaa keskusteluavauksella riitaa.
- Anonyymi
Miksi muuttaisit...?
- Anonyymi
Älä kuitenkaan osta kämppä vaikka ne halpoja ovatkin. Jälleenmyyntiarvot putoavat. Lapualla kannatta asua vuokralla.
- Anonyymi
asunto ostetaan pääsääntöisesti loppuelämän ajaksi.jos trokaat asunnon niin silloin kannattaa maksaa vaan asunnon käypä arvo tai alle,ei pyyntihintaa.
- Anonyymi
asunto on kulutushyödyke!
- Anonyymi
Täällä pitää olla passi kunnossa...
- Anonyymi
Jos tällainen paikkakunta kiinnostaa kannattaa testata asumalla vuokralla. Toiset tykkää asua ja toiset ei. Varmuus tulee vain koeasumalla!
- Anonyymi
se on asenne kysymys ,ei siihen mitään koeasumista tarvita,asenne ratkaisee !
- Anonyymi
Paska, sua katotaan vinoon ku oot muualta eikä sua tulla ikinä hyväksymään. Tuskin saat töitäkään kun et oo kellekään sukua.
- Anonyymi
Juuri niin kokemusta on kaltoinkohtelusta
- Anonyymi
Sua kattotaan häjysti, juu nou. Tuut huomaamaan sen, kun meet vaikka ruokakauppaan. Sun ostoksia seuraillaan ja pyöritellään päätä, sekä vahdataan häjysti. Joku saattaa jopa hieman kävellä sun päälle, olkapäällä pökäten, meeppois. Ihmiset on muutenkin täällä luonteeltaan vihaisia toisilleen. Molin täs ensi, mun etehenhän ei tulla, ha! Jos vaikka kassajonos on epäselvä tilanne, kumpi on ensin, niin lapualaisilla on tapana hyökätä ja kiilata, periksi ei anneta vaan pidetään mustasukkaisesti omasta edusta kiinni. Meet vaikka alajärvelle, niin siellä on tyyli se, että molemmat sanoo että "mee sä vaan ensin". Sellainen kohteliaisuus on lapualaiselle täysin mahdoton ajatus. Kaikki otetaan henkilökohtaisena haastona, johon pitää vastata aggressiolla.
- Anonyymi
Joo onneksi mä oon ku laronovi ei hypi kukaan silimille.
- Anonyymi
Yhtä viisas kuin laronovi ei hypi kukaan silmille öyh öyh
- Anonyymi
Lapualla on virkeä kulttuurielämä, järjestävät joka vuosi Lapuan ylpeyden eli lapua priden missä lähes kaikki lapualaiset yleensä ns. Näyttäytyy, sitten loppuvuosi lapua pridestä puhutaan kahvipöydissä ja kokoontumisissa. Lapua on myös edelläkävijä sateenkaarivalistuksessa alakouluissa ym. Lapualaiset toivottavat sinut kirjavaan joukkoonsa iloisesti mukaan kaikissa väreissä! Heipparallaa on lapualainen Tervehdys.
- Anonyymi
Lapua olis jo konkurssissa jos Seinäjoki ei tarjoaisi työpaikkoja.Vievät verot Lapualle.
Sinne vaan jonoon Sjoki-Lapua välille - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18317056
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Astetta parempi taasen kun yksi hönö otti ja kuoli.
- Anonyymi
Lapualainen ei ole kateellinen mutta ei silti toivo naapurille mitään hyvää 🤣
- Anonyymi
Se menee niin että, metsä vastaa miten sinne huutaa. Päättele siittä.
- Anonyymi
Säälin saa pyytämättä, kateus pitää ansaita. 😊😉
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395130Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5131689Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738